mandag, mai 08, 2006

I did it!!!!!

Futti eg klarte d!!!
Eg klarte å bakka ud av garasjen å opp den bratte bakken (der me dei to garajseportane for dei så he våre på besøg sjå meg)!!! Uden å daoa bilen en einaste gong!!!! futti eg e stolte :D bare kanon jilt å få t.. å eg daoa kje bilen en einaste gong på heile kjøretur klepp orstad tur retur helle :D mesten verdensmester å kjøra bil nå! så bler d kjøretime på meg på torsdag, så får me sjå koss d går..

forsettelse følger!

legg igjen en kommentar
for å finna ud koss du legge igjen kommentar les:
http://mistorerompa.blogspot.com/2006/04/ingrid-e-vonbrten.html

10 kommentarer:

Anonym sa...

snaddar ingrid du e goe! eg e stolte av deg! rett før du kan ver privat sjåfør for meg nå! ;)

ingrid sa...

hm.. ja men bare rett før ao ;)

Anonym sa...

*korse seg*

Ingrid i bil......Hvordan i alle dager skal dette gå. Gi meg beskjed HVOR du skal kjøre så jeg kan holde meg LAAANGT vekke :p

Anonym sa...

bakken er bratt, men så bratt? ska altså halda mæg vekke frå klepp når du e ute å kjøre..

ingrid sa...

anonym: e dåkk en elle to persona? hm.. forvirrane..

anonym1: ja d e litt av ett syn når eg e ude å kjøre, heilt trygt e d heller ikkje ;)

anonym2: bakken e fillen skam bratte når du ska ta å bakka opp å ud av an! viss du e så pinglen må du nok bare holda deg heima :P

Hanne sa...

Så gudd Ingrid! Vett ikje kos bakken ser ud, men uansitt så e d bra å ikje dau'ann;)
Blir sjef når du åg får lappen!:)
Lykke t på kjøretimen, å eg glede mg t fortsettelsen! :D
Eg he truå på dg eg=)

Anonym sa...

Stolte av deg Ingrid :D

Anonym sa...

Jeg er redd for at vi er to personer. :o)

ingrid sa...

anonymene: venligst lag et elle aent navn sånn at dåkk bler forskjellige...*forvirra*

Anonym sa...

veldig interessant, takk