onsdag, mai 10, 2006

The blond herself å konfirmantane


jaddå måtte jo få gangen på nogen bilde! desse e då frå avslutningå me konfirmant-jentene mine ;) så eg e blitt ganske så glae i! me hadde avslutning å va ude å grillde i d fina veret å hadde singstar år d begynte å kjølna ;) knall jilt :D

Her tar me

heilt

av me

singstar!

Linn iren

Lene

Hannah

Nerføre grille me å kose osse :D

Her helle me på å posa på kjykkene... Meg å hannah ;) Linn iren å lene å meg

De e en ufattele jille gjeng! :) håbe alle bler me t neste år, me e iallfall 5 t nå! E veldig glae i dåkke alle ihob :) He hatt ett utruligt jilt år me dåkke :)

Å t slutt et bilde av meg så sidde å læksan på gålve!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, der er jo sjefs-blondina jo;p Ikke dumt, ikke dumt... Hockeyen min er fortsatt veldig lite, men sparer hår;p hehe;) Så neste gang du ser meg, snakker vi mac gyver;p

ingrid sa...

olav:hehe hørres gudd ud! :P ke sunns du om ingrid blondi då?

Anonym sa...

Jeg synes Ingrid igrunnen passet blondt hår. :o)

ingrid sa...

anonym: eddi?

Anonym sa...

Det va jo ikje SÅ blondt..:P hadde sitt for meg platina blondt a la Bærum.. hehe.. men du va så fine atte!

ingrid sa...

janne: hehe nei kan kje varta platina ennå :P

Gunni sa...

såg så kjekt ud atta!!:) fine d æ på håre!:) hehe..

Anonym sa...

Jepp :o)

ingrid sa...

eddi: ke me å skriva eddi i plassen då :P å ke me å linka t bloggen din?

Hanne sa...

D virke så dåkk hadde d sjef me sing star å mad i finvere! =D
Du e goe du Ingrid! Tippe alle konfirmanta sko ønska seg enn sånn ledar så dg! Ei så vise at hu virkelig bryr seg om di! =)
Håpe du får me deg nogen merr enn 5 t neste år=) Stå på Ingrid!

Anonym sa...

Nah, det blir jo ingen spenning, eller forvirring da Ingrid. Dessuten skriver jeg jo så sjeldent på bloggen min, at det er lite vits å linke til den :o)

Men men, kan vel signere meldingene da.

//Eddi

ingrid sa...

Eddi: tusen takk :) ha en fine dag :)