tirsdag, september 06, 2005

Drømmemannen?

singel, desperat og forødde samtidigt?

hm... njai ikkje akkoratt!
sånn eg ser d nå så har eg d utruligt greit. eg kan sjå på kem eg vil å jær ke eg vil. ganske grett igroen!
men d e jo kje t å unngå, eg e tross alt jenta. å som de fleste andre jente, ja ingrid vil ha type..
men så tenke eg litt.. e eg klar for type? hm ja.. viss eg finne en så har dei egenskabane eg ser itte.

Eg har funne ud at eg faktisk har krav. d trudde eg egentligt at eg ikkje hadde. men eg he visst d. ikkje utseendemessigt å sånn. men ting i personligheden. f.eks at han ska vær omsorgsfulle, få meg t å le, godta meg som eg e, vær en sosiale person å litt andre ting.

Så e dar småting så eg ser på som viktige, så eg på en måde trenge at e viktige for han ao. Sånn så reising, eg elske tross alt å reisa å oppleva verden å ting. vær glae i mad sunns d e sjukt jilt å prøva noge nytt. vær glae i dyr eg ønske i framtiå å få meg en hund og kanskje en hest. å en så e glae i unga.

hm... å d viktigaste av alt for meg e at eg ska ha møje å snakka me an om. at me allti ska ha noge å snakka om, ikkje gå tom for samtaleemne liksom. Eg vil kje bare finna en kjærast elle type, eg vil finne en græla goe kompis ao.

Eg he kje plana om å finna mannen i mitt liv som 16/17-åring d e kje planen. Men alikavel, eg he en tendens t å drømma meg litt vekk, men d trur eg bare e bra. Eg trur dar finns en ¨drømmemann¨ for alle jente. d e bare d at du må finna din drømmemann. ingen e perfekte, men han kan vær perfekte for deg. sånn du ser an. når du elske en person trur eg at du elske alle tingå så irretere deg me han elle hu og. å d folkens d e drømmen. å finna en du sunns e bare heilt fantastiske!

12 kommentarer:

ingrid sa...

gunnr: stemme d. d va kje meg du sa d t, d va gerny :P låv ju tu

hanne: nei.. hu sa d t gerny når hu hadde klyppt seg kort i 10ene.. hehe så d he kje noge me meg å jær.. igroen!

Anonym sa...

Ok, bare for å se gikk jeg igjennom tingene du nevnte at du så etter. Her er profilen min:

Omsorgsfull: Ja, det er jeg. Jeg prioriterer tiden min til den personen, og jeg stresser ikke.

Få deg til å le: Du lo da litt i London? :o)

Sosial person: Jeg er det som trengs. Sosial når det trengs, men trenger også tid for meg selv.

Reising: Jeg elsker å reise. Bare synd penger som regel ender opp med å være en begrensning

Mat: Jeg er riktignok ikke altfor erfaren i matlagingen, men jeg spiser det jeg får servert. Tilogmed fisk...

Dyr: Hund! Jeg vil ha en hund!

Unger: Leirleder i mange år, og jobbet i barnehage.

Prating: Jeg prøver å være en lytter der det trengs, og en prater der det trengs :o)

Slik. Det var vel hovedpoengene dine tror jeg. :p

ingrid sa...

hehe det va du så sa du va for gammale for meg? :P

Anonym sa...

Godt poeng :o)

ingrid sa...

eddi: så du må kje komma her me gode argument :P men ja du fekk meg t å la i london ;) hehe

gunnr: godt du forklare deg! hehe you got me babe :D

Anonym sa...

Jeg tror jeg fikk deg sint også..Eller, du fyrte opp deg selv og den store rompa di hvis jeg ikke husker helt feil..

ingrid sa...

hæ?... nå e eg kje heilt me her.. mobbe du rompå mi? hm... fekk du meg sinte? hm eg e veldigt sjeldent sinte, så då va du nok heldige! kanskje eg fiska itte komplemang? hadde en tendens t d, nå bare håbe eg at eg får nogen av å t :D hm lure litt på om du hadde kjent meg igjen på gadå viss du traff på meg! hehe

Anonym sa...

Jeg har sett deg på gata, når jeg har kjørt igjennom Klepp, så ja :o)

Og du var sint på meg, fordi jeg ikke oppmuntret klagingen din over rompa di hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg prøvde å gi deg ett kompliment og to, og du fortsatte bare å klage. Var ganske åpenlyst tilogmed :p

ingrid sa...

edmund: hehe ja d kan godt vær.. va litt tragiske i den tiå.. he kje forandra meg så vilt møje hehe.. nå prøve eg iallfall å skjula d litt hehe :)
fy fillen... så tute du kje å helse...

Anonym sa...

hehe. Jeg var jo ikke helt sikker. Du har jo ikke forandret det så mye da. :o)

ingrid sa...

edmund: har ikkje eg forandra meg møje? då e du en av di få så meine d itte så eg he forstått hehe

ingrid sa...

fekk en kjedemail.. som vanligt står d masse drid.. men d fysta så sto seie litt om ke ei jenta ønske seg:

"Find a guy who calls you beautiful instead of hot, who calls you back when
you hang up on him, who will stay awake just to watch you sleep. " "Wait
for the guy who kisses your forehead, who wants to show you off to the
world when you are in your sweats, who holds your hand in front of his
friends, Wait for the one who is constantly reminding you of how much he
cares about you and how lucky he is to have you. Wait for the one who turns
to his friends and says, "...that's her." "