tirsdag, september 20, 2005

think twice

Hun ser på armen sin. ved albuen ser hun et stort blått. hun hadde gjort noe hun ikke burde. hun visste at hun ikke skulle gjort det. men likevel gjorde hun det. hvorfor? det vet hun enda ikke. kommer vel ikke til å vite det noen gang heller.

først var alt bra, men så var det plutselig ikke så bra lenger. situasjonen ble en annen. jeg skulle ikke gjort det tenkte jeg. tenk om, tenk hva. hva kommer konsekvensene til å være?

¨Vær forberedt på at du kanskje må til sykehuset¨ sa legen. med klumpen i halsen angret jeg bittert på det jeg hadde gjort. skulle ønske det kunne vært ugjort. men det ble det ikke. hele dagen hjemme. tårer og redsel. et bekymret ansikt.

Bøn steg til himmelen. Til den eneste som kunne hjelpe. frå mange munner hørtes bøn. Å Bønnene ble hørt. Jeg ble frisk. prøvene var posetive. Å feilen? den skal aldri gjenta seg

Takk gud for at du hørte bønnene og at eg vart friske. Til dei så vart bekymra. ikkje ble det.. eg åd noge eg ikkje sko ha åde. Ikkje noge drugs elle sånn alså.. men noge så kan vær farligt.. gidde kje sei ke d va, for eg føle meg så dumme, eg vett og visste bære. å det blå merke kom av en blodprøve, så ikkje verre en d..

2 kommentarer:

ingrid sa...

gunnr: nei, kanskje seinare.. men eg sunns d e så tåbele nå så..

Gunni sa...

AMEN!! gudd at du blei friske!! kjende bare at æg blei ringe inni mg når æg læste d! du fortalde d på skulen ao idag mn va kje heilt mæ då:P lure fælt på kæ d va du åd,mn sga kje spør viss du kje vil sei d...snakkes;)