fredag, september 30, 2005

fysta høyringå

i år iallfall.. d gjekk ganske grett.. følte eg sa alt ihob. men neidå... gjore kje d. jaja
i tilegg så he di begynt å trekka ner når di stille spørsmål. å eg følte eg snakkte i ett sett hu sa nogen få ting.. irreterte litt.. så itte mi høyring så sa hu t klassen at de trakk ner å sånn pga sensorane gjore d på eksamen elle noge.

men eg fekk goe karaktera eg, kan kje klaga :) sjøl om eg irretere meg øve den eine minusen. den sunns eg kje trengte vær der. va fillen sikker 100 sie i den oppgaven. totalt va d 141 sie... men noge sorterte me vekk..
men fy fillen.. for ei stress vega.. fekk 5 i helsefag, 5 i sosialfag, 5 minus i psykologi å 5 i pedagogikk.. så d e gudd d.. skulelyset ingrid vett du hehe.

iallfall e d endele helg.. ingen lekse... årh heilt fantastisk... mm så godt!! litt drid at d e jobbe helg.. ser fram t frihelg neste helg.. d bler ennå meir gudd! men d e uf denne helgå.. d bler iallfall HEILT fantastisk.. så d e bare å komma... kl.8 på klepp bedehus.. be there... d ska iallfall egF

2 kommentarer:

ingrid sa...

hehe komme du i kveld?

Gunni sa...

æ stolte øve dg!! du jor d skam bra!!:D men me merke at di æ strengare enn i fjor ja:Phehehe..