torsdag, september 15, 2005

For en fantastiske gjeng!!!

Årh fy fillen for ett kick eg fekk!!!

fysta konfirmant samlingå i går.. eg vettu litt hallnervøsen deranne.
eg å linda ner t jærhagen handle inn mad.. heim fikse pizza å brownies.
ner t turnhallen å henta konfirmantane.

å itte d bare glei kvellen av gårde! fytti for en gjeng. kunne ikkje våre bære.
9 supre jente vettu, sjøl om me bare va 8 i går då pluss meg å linda.
Hadde litt av vår dårlige humor til å me.
de va så posetive å bare knall jille å verme!!

Eg bare håbe at eg å linda ska klara jær dette t et jilt konfirmantår for di. ett år di vil sjå tebage på med goe minne. at me ska klara å vær gode ledara for di. d håbe eg å ber om alså. fytti
e så vilt klar for dette arbeide alså! eg glede meg fillen t neste gong!
dette e noge eg kjenne eg he en liden brann for alså... å d e så gudd feeling!

viss nogen av jentene mine lese dette: årh dåkke e bare knall råe alså. å eg håbe at me kan varta møje bære kjende iløb av året! bless you.

årh eg e bare så glae!! fytti vilt gira.. mesten sånn lykkerus.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja ingrid eg er heilt enige, me fekk en knall kule gjeng, rur me ska klara oss godt med dei :)