mandag, september 12, 2005

for ei båring helg!

okay eg hadde d igroen ganske jilt på fredag. då va eg på øvelevelsesjakketur. men d ser kje ud så ingrid øveleve så lenge uden såvepåse. iallfall kje me den drittregnbukså eg hadde..
tingen e den at når d bler varme loft inni regnbukså kondensere varmen å blir t vatn= ingrid blir blaode å kalle.

d va liksom sånn at eg såd å skalv.. ikkje heilt gudd. eg følte meg VILT pinglitte. men foreslo faktisk å reisa heim, itte så eg trudde eg begynte å få feber. men han eine han så leda turen hadde me seg en såvepose, å den kunne eg få låna. så d gjore eg å ville je d ett nytt forsøg.
eg kom meg igjønå nåttå våkna av at eg frøys ett par gonge men d gjekk.

dagen ittepå hadde me d ganske jilt me forskjellige konkuranse å aktiviteta.
si eg ikkje nevnte d kan eg sei at turen va for rovera å rangera alså speidara.

i 2 tiå på lørdagen begynte eg å spy. alt eg åd kom opp igjen. d va ikkje såå kult.
så skjedde d masse så eg ikkje gidde legga ud om..
eg va me speiderfolkå t 4 tiå så kom mamma å henta meg å kjørte meg heim. resten av kvelden tilbrakte eg framføre fjernsyne ilag me ei skål salte chips, 1 flaska cola å ei med solo..einaste så som regel ikkje kom opp igjen. totalt denne dagen spydde eg ca 10 gonge viss ikkje meir. va 7 fram t mamma kom å henta meg..

eg må fortella noge litt diskusting alså..
du vett når du spyr å spyr å spyr..
så t slutt he du jo ingenting å spy opp..
d så skjer då e at du begynne å spy opp noge så hette gallesaft.
la meg beskriva koss gallesaft ser ud:
det e litt gulare enn piss, litt tjukkare men ørk..

sundag va d familieselskab. d gjekk grett d spydde kje på sundagen men va litt hallslakke.
folkå gjekk i 5-6 tiå å mamma å pappa sko få nye folk i hall 8-8tiå.
i den tiå gjekk eg å la meg. å eg sovna rett itte 8... å såv t 7.. guddi

kan sei d sånn at eg ser fram t neste helg.. sannsynlevis en del meir spennane!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dakar...

ingrid sa...

hanne: gallesaft å magesyra e to forskjellige ting då meneh hehe.. jodå d går godt me meg :) e møje bære..

edmund: takk takk d røre mitt hjerta når eg ser omsorgen din for meg :P

Anonym sa...

Jeg sa jo stakkars..;)

ingrid sa...

gunnr: ingen tvingte deg t å lesa d hehe

edmund: ja d va kje ironi ;)