tirsdag, januar 03, 2006

Australia turen!

ting eg opplevde/såg/gjorde osv

Toge fly:
he såde litt øve 50 tima i fly t samen...
Stavanger-Oslo-London-Bangkok-Sydney
Sydney-Proserpine
Proserpine-Brisbane
Brisbane-Sydney
Sydney-Singapor-Frankfurt-Stavanger

Gjekk frå den togstasjonen:
så va nærmast hotelle me sko bu på i sydney. me koffertane på sleb- d sko vær ca 1,5 km.. men va 3 me masse bakka! goe å svette når me kom fram då ja

Våre på sigthsing: (me buss og båd)
såg sitt masse fine strenne, kjende gade, harbour bridge,operahuset, sidney tower og andre kjende plassa. sidney e en kjempe fine by!

Toge limosin
t å frå hotelle me budde på i arlie beach.d va faktisk billigare enn både buss å taxi..sjukt ja!

Svetta!
dar va fillen så varmt.. 33 grade meste kvær dag.. å når du bevege deg i tillegg kan du jo tenka deg sjøl. eg svetta iallfall så en gris. følte meg temmele ekkel av å t.. godt me hadde dusj å badebasseng på hotelle!

Troffe broremann å damå igjen:
det va knall kjekt.. va godt å få kniba de, sjå at de va friske å såg godt ud, at de va liga forelska ennå og at de hadde d bra. turen hadde kje våre d sama uden dei.. dei gjorde turen gal jille.. å me opplevde mesteparten ilag me dei.. udenom d i sidney.

fysta dyret eg såg i australia va... trommevirvel.... ein hest!!.. å itte d.. trommevirvel.. ei ku.. gidde kje ta meir trommevirvel nå.. men eg komme tebage t dyrå!

badt:
plaska rondt i badebassenge meste kvær dag.. d va så sinnsjukt varmt.. så me trivdes godt der...til å me mamma så slikke sol me kvær mulighed låg i bassenge mesteparten av dagen...

dykt:
har dykt i korallrev.. the great barrier reef.. sjefs!!
eg hadde noge trøbbel me maskå fyste gongen eg dykte.. fekk masse vatn inn.. så forsto kje han instuktøren probleme.. me va ca 2-3 meter onna vatne då.. så me kommuniserte me tegnspråk... eg vett kje keffor men iallfall fekk eg småpanikk deranne.. for han klarte jo kje fiksa d.. så eg sume opp, bånn gass deranne.. stakkar instruktøren.. han trudde sikkert eg fekk vidlaste panikkanfalle.. så han begynte å dra meg bort t båden itte tanken.. han: are you ok??? eg bare: yeah, I I just need another mask..
han spurte nogen gonge t.. eg fekk ei nye maska.. spurte om eg va sikker på eg ville ner me en gong.. eg bare jadå.. klar eg! så dykte me heila dykke.. no problem itte d :D
der nere såg me korallrev, va nere på litt øve 6 meter djupt. der sumde d en hai forbi osse, å masse fiska.. va sjefs.. å heilt roligt.. bare di merkeligge pustelydane så kom når me pusta.. dykte to gonge.. andre gongen såg me ao hai..

snorkla: imydlå me dykte snorkla eg en del.. då såg eg sjøskilpadda, svære 1 meter store wiska.. viss du søge på wrass på google kan du sjå en av fiskane eg såg.. snorkla og på hook island.. alså ei øy så hette hook..

bådtur:
va innom 3 øye... hook island.. der me snorkla, daydream island og withehaven island.
hook island va d et observatorie onna vatn.. der konne me sjå på fiska..
daydream island: va der masse ting me konne jær.. forskjellige vannsporta å sånn,minigolf og spa, men d va så dyrt..
whitehaven island: knall kvide strand, me mjuge sand!

Ridetur:
he ridd på australske hesta. i en slags regnskog å nogen slette. va knall jilt. hesten eg rei hette chester, han va gallsjønne.. sjøl om di hadde klupt av an meste heile manen...stakkar.. men han va så sjkarmerane atte! såg mangotre i skogen.. å en kjempe giftige plante.

marked:
va på marked på julaftå faktisk.. dar e kje stengt i butikka å sånn då.. for di feire kje julaftå bare fyste juledag. på markede hadde di nmasse forskjelligt.. smykke, øyredobba, klær, bøge, olje, krema, ting skjært udav t.. åsås årh drid sjønne valpa så di ga vekk gratis.. di va så søde.. hadde eg budd i australia alså.. men nei..

Lone Pine:
en dyrepark.. årh knall jilt.. omtrent høydepunkte for turen dette her for meg alså!
alle slags merkeligge dyr.. såg slanga, øgle, froska, krokodilla, wombat, dingo,emu, papegøye å såklart: kenguru, wallabies og koala!!

mada kenguru:
ja me kunne mada di, me en sånn mad me måtte kjøba då men.. d va kje dyrt.. å kosa me di å sånn.. men du måtte sedda deg ner, viss ikkje konne di spenna deg.

toge bilde ilag me koala:
d gjorde eg vettu! så holdt eg an.. kaostan å sånn.. va såå jilt

åsså såg me på sånn sheepdog show.. der hunda samla saoe å sånn.. va sjef å sjå på!

filma eg he sitt på flye
- must love dogs
- 40 year old virgin
- brødrene grim
- cinderellaman
- charlie og sjokoladefabrikken
å nogen eg ikkje huske navne på

spennane mad eg he åde:
baramundi: en spesielle fisk
plum pudding: såg omtrent ud så ei fromkaga..me fukt å nøde oppi.. smakte litt krydde ao!
kenguru: smakte ganske godt.. omtrent så en krydra/marinerte biff..
patolava: elle ke fillen d hette.. en slags marrengs me krem å fukt..
kamel: smakte litt krydra.. men heilt ok!

turens flaosa:
ingrid hadde våre nere i byen.. hadde bikini onna .. så eg vrengte av meg toppen, begynte å dra av shortsen.. va litt kaldt d der.. mamma ser løye på meg å seie: ingrid har du glømt å ta på bikinibukså?... OI! jaja.. ingrid tar på seg shortsen igjen.. bånn gass. godt dar ikkje va andre me bassenge akkoratt då..

så må eg jo fortella litt om di australske gutta:
spesielt jelle dette dei frå sidney!
dei lokta såå godt, va brune å fine, såg ud så di trente heile gjengen.. de fiksa håret å kledde seg fint.. desse guttane hadde så forstått d! d e så sinnsjukt gudd når gutta lokte godt.. trur kje dokk heilt fatte kor gudd d e hehe men d jære me jente :D

eg he hat en galjille tur!! tippe eg he lust å backpacka om nogen år i australia!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

åh! såg gallkjekt ud, eller hørtes gallkjekt ud:P futti, sgo ønskt eg au konne reist t australia!

50 tima md fly!? woow... godt at di viste filma på flye jaffal!

va d trygt å summa md en hai?:O

ingrid sa...

anonym: hadde våre litt grett viss du skreiv ken du va på slutten ;) tja d va vell sånn omtrent trygt.. de pledde kje angriba menneske..

hanne: jeje bare skrøyd å topp heile driden du.. å se på meg jeg heter hanne å kan bo i en stekeovn :P tog du an?? (for dei så ikkje tog an litt internt..) wow 45 grade..futti.. oi

Roy-Inge sa...

Meine å huska at i Israel så fekk løvene beskje om ikje å eda turista før itte fira, så d kan jo vera ein beskje i sama gadå disse haiane he fått:P

Ellers så va d et intresant innlegg du hadde, veldi fasinerande å kjekt å lesa!
mangla liksom bare nogen bilde, så hadde d ikje vore noge å sei på d...

Friste jo bare ennå meir å reisa ner då ;)

ingrid sa...

toy inge.. ja kanskje d! når d jelle bilde så får eg sjå litt frammøve.. må isåfall stjela nogen av dei farmin tog å scanna nogen, så finna ud koss me legge ud bilde.. så..

ingrid sa...

gunnr: he di norske forstått dette då? :P (ikkje styggt meint t dåkke..me e glae i dåkke gutta)

Anonym sa...

Det virka dritgøy! Eg e sykt sjalu nå... Koffor ba du kje meg om å bli med?=P

Forresten, eg syns ikkje du e så snille med oss norske guttar Ingrid...

ingrid sa...

martin: speidermartin elle hanamartin? trudde kje du ville eg.. *sukk* nå angre eg! ingen så he klart å sjarmera meg i senk.. iallfall kje heilt

Anonym sa...

Eg e iallefall ikkje nåke hane, så det blir nok speidarmartin ja!=D

Ein kan jo kje vera heilt perfekt med ein gong. Då hadde dåkke jo ikkje hatt nåke å endra på! Tenk kor kjedeleg det hadde vert!
Me gjer det kun for dåkkas skuld vett dåkke=P Hadde det ikkje vert for det, så hadde me lukta godt og vert veltrente me og=D

ingrid sa...

martin: eg leve itte d at eg ikkje ska prøve å forandra min mann/type så hehe di må nok vær sånn eg vil ha di før eg kapre di.. hehe så sleppe eg fiksa på noge

Anonym sa...

Congratulations ingrid for the post about Australia turen! . I wanted to know if you can put an eye on my new site that speaks about risultati scommesse and tell me what do you think about it. If you're interested in the risultati scommesse subject you cannot find anything better!