mandag, januar 09, 2006

Give me a life!!

alså seriøst.. eg skjems meste! i de siste dagene har eg kje hatt et sosialt liv.. he meste bare lest t eksamen..
klart eg he toge mange pausa å sånn.. for eg takle jo kje å lesa så lenge i strekk.. å eg e så sinnsjukt dritt leie av å lesa... men men!

snart e d øve for denne gong.. å eg kan igjen få ett soisalt liv igjen.. futti eg glede meg.. itte tirsdag!
i kveld ska eg iallfall ud å gå en liden tur.. få lofta vede litt! men i mårå e den store dagen.. prøve eksamen.., får me sjå koss d går.. låv å be folkens ;) hehe men d går nok bra :) får me håba iallfall

på onsdag håbe eg at eg får toge meg en tur ner i stallen.. he fri då.. det ska varta så sinnsjukt deiligt.. he kje såve så møje så kroppen min egentle trenge di siste dagene.. men så komme torsdag.. ny prøve.. i norsk.. vett eg heilt ke me har om?... nei? vett eg d sånn hallveis.. trur d.. forstår eg d eg trur d e.. eh nei? sånn reklame å sakprosa ting.. ikkje heilt min ting! må nok lesa litt t d og.. men eg orke kje lesa så sinnsjukt møje meir nå!

1 kommentar:

Anonym sa...

dakar deg Ingrid:(
off examen så stress & skummel...
jaja, snart får du jo ver litt sosiale=) kosa deg..!

Kjempe gla i deg<3