onsdag, januar 11, 2006

Bære seint enn aldre..

å he eg ao fått meg space.. der kjæme eg t å legga ud bilde når eg legge ud bilde.. sannsynlevis kjæme d en del dikt ao ittekvært.. så d e jilt viss dåkke stikke innom å ser.. kanskje du finne deg sjøl på et bilde, you never know ;) men d e litt skralt me bildene ennå :)

iallfall her e adressen!
http://spaces.msn.com/members/inzpid/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1&_c=

dagens visdomsord:
ikkje ed for møje mad, då får du vondt i magen!

dagens vits:
to dverger møtte to lekre damer og tok dem med på hvert sitt hotellrom for å hygge seg. Den første dvergen prøvde hele natten å få ereksjon, men fikk det ikke til. Samtidig kunne han høre den andre dvergen i romme ved siden av si: 1, 2, 3, nå kommer jeg, hele natten! Han var skuffet og neste morgen og bar han seg til den andre over manglende ereksjon. den andre svarte: ikke vær lei deg, jeg kunne ikke engang komme opp i senga!

2 kommentarer:

ingrid sa...

gunnr: godt nogen gidde å kommentera ;) jilt du likt an. eg holdt på å le meg i hel når e g hørtan!

Roy-Inge sa...

den satt