fredag, januar 27, 2006

Impuls i helgå..futti eg glede meg!!

årh bler så sinnsjukt bra!!! Glede meg en deeel ja!! e litt gira :)
www.impulsweb.no
futti...
for dei så ikkje vett ke impuls e, så e d en sinsjukt svære kristen konferanse, me masse jille folk, sinnsjukt bra talara så tale på mødene å seminarå. vanvittigt bra lovsang.. åsså e d en heilt spesielle feeling når du står der me nogen tusen å lovsynge.. årh for et kick!! gleede meg!!

ska nok fortella meir itte impuls om koss d va å sånn!

i år ska eg reisa me konfirmantane. me ska bu i ett hus elle noge i stavanger så en elle aen prest eige. varte sjefs :) sleppe eg å reisa inn me bussen kvær dag. pluss eg varte bære kjende me konfirmantane! woho :) årh eg glede meg så sinnsjukt.. t seminarå å lovsangen å t å kikka i butikkane.. elle standså e vell bære å sei.. men futti!! føle dette blir skæm bra :)

God bless you all :)

2 kommentarer:

Kristina sa...

kan bli bra t helgå ja:) vilt bra du e me som konfledar då!good work!
snakkes då vettu(viss eg ser deg mudlå dei 3000 andre;)

ingrid sa...

gunnr: oi eg fulle kje heilt me... jaja shit happens :P

kristina:
eg sunns d va skæm gudd! hehe