tirsdag, januar 24, 2006

Someday my prince will come...and he did

Nå he eg endele funne gutten min.. å d e heilt fantastisk. livet e supert!
Stakkaren eg t slutt klarte kapra hette Christian.. ja faktisk.. som om d ikkje va nok av christian/kristian'a i mitt liv tenke dåkk kanskje, men d e allti plass t fleire! iallfall viss alle e sånn så han!

Men eg ska kje plaga dåkk me kjærlihetsklisseriet mitt. De fleste gjønågår d allerede! tenkte bare eg måtte informera om d så skjer i livet mitt.. kanskje noge av d besta så har skjedd i livet mitt og?
hm.. you never know ;)

ska me sjå... ke aent spennane eg he gjort i d sista då?
me va nere sjå therese her om dagen.. gjore litt forskjelligt.. men d jillaste av alt va når me lagte pannekage.. futti therese.. du e meste verdens mester t å laga pannekage !

Gutta.. Therese e et knall bra kåneemne, å hu e singel.. men no baby's der i garden.. spørs om dåkk klare kapra u ;) si u nå foretrekke å vær singel.. elle ke Therese?

Når me snakke om goe kåneemne må eg jo nevna ei av mine uforståele nok, men single veninne:
Gunn Rita:17 år: hobhya: synga, dansa, verme venna osv. utruligt sprudlane og sjarmerane jenta, me humøret på topp å en latter så sprer meir ennå meir glede å latter.. hu sjarmere de fleste i senk!! får ikkje å nevna kor utruligt søde u e.. godt kjøb!

har mange andre veninne ao.. ta kontakt me frøken giftekniv om du trenge en date elle en kontakt annonse på bloggen her !

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe.

Får vel nesten si gratulerer småen.

Du må prøve å få deg noen eldre venniner, så kanskje jeg utnytter meg av tilbudet ditt, selv om jeg foretrekker alene far perspektivet akkurat nå.

Have fun :)

Roy-Inge sa...

Gratulera!
måtte bare flira når eg leste "Gutta.. Therese e...->" `Kåneemne`! hehe, du formulere d på ein fantasifull måte ass, særli når eg bejunne me min:P

ingrid sa...

edmund: hehe tusen takk :) hm.. eg he eldre veninne og.. kor gammle vil du ha di? :P

roy inge: takk takk ;) hm.. ke ti vart eg løyen? woho.. jaja får eg nogen t å smila så kan eg sova godt i nått ao ;) men hu e ett knall bra kåneemne!!

Anonym sa...

Hehe. Vel mellom 20-25? Kanskje tilogmed opp til nærmere 28. Who knows? Det er jo ikke bare alderen som teller. :)

ingrid sa...

edmund: hm.. må tenka litt, men eg ska komma me forslag så du kan prøva deg på :P

ingrid sa...

gunnr: heh takk :) love you to! :) men ke fillen du meinte me: han likte iallfall godt!!??

Anonym sa...

Kansje gunnar meinte "han lukte hvertfall godt"