søndag, mars 27, 2005

besøg sjå bregård

På lørdahskvelden tog eg,i likhed me så mange andre turen t bregård, så fylle 21 på mandag.
Der va d goe gang å møje liv. Eg hadde d galjilt me kamera t gunn-rita... tog MASSE bilde av aoa mitt!
he fonne ud at d e ganske fancy..
tog ao masse bilde ilag me karianne...mesteparten vart en del sjuge.. hehe
men d e sånn me liga dæ ;)

litt udpå kvellen vart d auksjon, pengane gjekk t en familie i kongo..
Alle pengane bregård fekk gjekk t dette..
men tebage t denne ausjonen.. d va jo sånnen jille auksjon.. me lettkledde gutta

steinar stilte i militærklær, boksa å åpen skjorta, innsmørt me olja sluttprisen 150kr kjøpt av gerny
torbjørn i kjeladress å me sobekåst å caps e kje sikker på sluttprisen.. kjøpt av gerny
å til slutt jonas, så stilte omtrent i blanke messingen så d hette på fint. han kom inn dørå i ei lidå ¨trusa¨ innsmurt i olja... sluttprisen vart 270kr om eg ikkje tar feil? han vart kjupt av espen.. hehe

Så kom noge ennå jillare, iallfall for meg! IS!! hehe å gele.. itte d forsatte det sosiala. nogen såg film.. men eg satt helst å tatla me folk

eg vart fillen togen for mindre enn d eg va, for en fornærmelse... Vennen t bregård trudde eg va ett år yngre enn d eg va.. hehe tippe eg vart en DEL snøden hehe men eg jylle på at d hadde me at eg hadde flette å alpelua å såg veldigt søde å liden ud ;) hehe må jo ha en unnsjulning

alt i alt va d en voldigt jille kveld, takk for at eg fekk kåma bregård :D

Ingen kommentarer: