onsdag, mars 30, 2005

gårsdagen!

I går så sko eg i stallen,Eg pleie jo å ta bussen så går rondt sele å bort t sveinsvoll å ja..(skulerutå t bore)men den kom jo aldri!
jaja tenkte eg. då tar eg solabussen så går eg bare frå voll-hallen, men trur du den kom? eh nei..
okay...tenkte eg. då får eg vell ta sandnesbussen så går eg frå gandal t sveinsvoll..eg kom jo kje på kor langt d va!
Og eg tog bussen å gjekk av der me grønsagsbuå og begynte å gå..
å eg gjekk å eg gjekk.snakkte litt me therese i telefonen mens eg gjekk.11 minutt faktisk. Eg begynte å gå 14.40 å va framme 15.20 å eg gjekk ganske fort. men eg kom meg iallfall fram å d e d viktigaste!
så tog eg ud hesten av boksen, renska boksen å strigla hesten(kosta na, renska hovane, ta på salen og bittet). ittepå slengte eg meg opp å ridde avgårde t travbanen t loden. på veien traff me på en lastebil så holdt på å legga singel. D likte ikkje bestlill(hesten) så hu hoppte opp i galopp, men hu roa seg fort så d va bare nogen meter hu fekk springa. men d gjekk gudd d.. hu tog ud en gong ittepå ao når me va på travbanen, d e liksom et jorde me grusvei rondt..så sprang hu ud på jorde heilt plutseligt hehe. så eg holdt jo på å fygav men men. det skjedde kje.ittepå tog eg av salen å sånn å sette na i boksen. før eg gjekk å venta på bussen..
Når bussen kom så kjørte an fillen forbi meg! men an merka d å stoppte nogen meter vekke.

Når eg kom heim heiv eg i meg noge mad før eg gjekk på trening på arena. Eg å therese testa ud d der body-attack elle ke d hette..
d va ganske festligt.. eg trudde eg sko daoa alså. fillen så stress!
ittepå gjekk me rondt i studio å holdt på på apparatå. eg tog benkpress til å me..kor møje e enn aen ting hehe.
så traff eg på tolleiv så lo rått av meg når an såg kor lide vekte eg brukte. jaja må få låv hehe.

itte å ha våre så aktive å forbrent så mange kalorie e d bare enn ting å jær, å d gjorde eg å therese! me gjekk å kjupte kvarsinn boks me dreamis, å gjekk heim å trykkte i trynet å såg film..
¨thats the way aha aha, I like it aha aha¨

Ingen kommentarer: