mandag, mars 21, 2005

eg måtte eda papir!

På fredag va eg på zion. å itte møde satt me å tatla. Så va d meg, gunn rita, jakob å kånå t jakob. så fant på at me sko shaka om ting (sånn stein soks papit ting...) så me shaka om kem så sko eda ett after eigth papir.. å sjølsagt va d jo eg så måtte eda dette her... typisk...

men tingen va at d ikkje va så fælt... visste du at after eigth papir smage faktisk litt after eigth??
d jære faktisk d... men eg ville nå foretrokke after eigth neste gong...kjendte liksom den papir beden resten av kvelden ;)

2 kommentarer:

ingrid sa...

shaka hette igroen klomsa, viss du stussa på det jakob! hehe ser fram t meir klomsing i framtiå ;)

Anonym sa...

hehe en må jo væra ulukkesfogelen....å dæ va dg denne gongen, du va sikkert svolten, så du trengte an nok:P
olaug