søndag, mars 27, 2005

Eg e ganske sjenerte!

Eg he fonne ud en ting.. eg e ganske sjenerte..igroen :)
men d e bare av å t liksom...
av å t e d dridskommelt å ta kontakt me nye folk, mens andre gonge e d null problem.
eg he liksom kje noge problem me å drida meg ud elle noge sånn, det e jo bare løye!
men eg lige best når andre folk komme å snakke me meg! d må eg sei..

off eg sko våre litt mindre sjenerte av meg, då hadde eg vorte kjende me så mange fleire!
eg he og fonne ud at eg e en sånn person så folk ikkje legge merke t, dar e drid mange eg ¨kjenne¨
så sikker ikkje vett ke eg hette en gong! det e litt trist..

2 kommentarer:

Gunni sa...

HEIJA INGRIDD

du æ jaffall ikkje sjenerte!!! mn trur du æ ganske lige mæg æg ao lige når folk sjæme å snakke mæ mæg:P mn någen gonge æ d jillt å gå t folk ao...så trur eg d æ ekstra vanskele mæ gutta..jente æ sje så farligt:P å æg ane ikkje keffår.:P do u know why?

mn bare vær stolte øve dn du æ...å tenk sånn at viss der sjæme nye folk t wenn plass, sett dg i deira situasjon, då hadde nåkk du satt pris på at någen kom å snakkte mæ dæg;)

good luck;)

ingrid sa...

hehe ja eg vett d, men d e vanskele å ta mod t seg å snakka me nye folk... som regel e d sånn hei hallo så gidde kje folk å snakka meir me meg men men thats that ;)