fredag, mars 18, 2005

keffor denne merkeligge tittelen???

okay... når du fekk hørra adressen min elle bare såg ke bloggen min tenkte du kansje: what the fillen elle noge sånn..

å d e jo igroen kje så løye, men dar e faktisk to hall logiske gronna t at eg fant dette navnet
1.Eg har faktisk store rompa
2.Eg e kje spesielt kreative å va heilt i 100 når eg kom på noge så ikkje begynte me ingrid's elle noge sånn..

så folkens ke sunns dåkk om den nye bloggen min?
For dei så har den gamle bloggen min å lure på kefor eg he nye e d for eg verken klarte huska adressen, eller komma på ke passordet mitt va hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hey ingrid:P
eh du he isje store rau i forhold te andre. så uten så passe an te kroppen din, trur du at du hadde passt ei drid lidå...eh nai.
du æ akkurat fine sån så du æ;)
å du æ isje bare fine utpå mn inni au, å dt æ dæ sæ telle:P
gid alle hadde ei sån ei vennina så dg;)
vær glae te at du isje he ei støre....helsing olaug
(p.s.- Gud lige dg akkurat sån så du æ:)

ingrid sa...

hehe eg e glae i rompå mi! min stolthed :P litt iallfall hehe han he skapt meg sånn å eg e perfekte i hans bilde så då får eg vell leva me na enten eg vill elle ikkje.. eg kan jo kje bare kappa u av helle...stakkar.. me e jo knytta samen... fysisk :P