fredag, mars 25, 2005

jente 17 trenger gutt

denne jentå e ikkje meg... eg øveleve
eg skrive denne kontakt annonsen for eg trur mi kjære veninna tina kan trenga litt hjelp me å finna en gutt
du vett ke eg snakke om tina :P

tina e då ei livsglae jenta så allti smile å ler å får folk i godt humør
av å t når hu ler klare u kje å stoppa å hu ler veldigt høgt.. men hu e
ett veldig sjarmerane vesen..
hu elske musikk omtrent øve alt på jord.
tina he litt t felles me meg..hu seie veldi mange ting så verken jer meining
eller nogen andre forstår..

eg ser helst at tina finne en gutt...
aldersgrenså e 14 år...e du 13 må du venta t neste gong.. 4 år e nok..viss ikkje e d bare ekkelt..
å maks alder e 21 :)
så trur du at du har d så kreves for å vær goe nok for tina e d bare å kjinna på så emil pleie sei..
for telefon nummer, e-mail eller næmera informasjon ta kontakt me meg ;)

d e for ditt eget besta tina :P hehhehe eg e kjempe glae i deg hehe
ta dette me ett smil ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

he hørt rykte åm at knud vil treffa tina ijen ;)

ingrid sa...

hehehhe eg ao he hørt d...
spørsmålet e då... ska tina å knud på date???