onsdag, mars 23, 2005

sjekk it ut!

http://www.freewebs.com/golleditt/vennac.htm

her he då gunn (fortelle meir om hu seinare i innlegget) skreve om meg...
då må eg bare fortella litt om Gunn.
traff hu 1.dagen min på time, hu såg ganske okay ud, men så feil kan du ta!
nei alså gunn e en av de snillaste personane eg he troffe, hu lyse opp kvardagen din! når hu ler, så ler me andre ao. Gunn he mesten liga dårlige humor så meg! iallfall av å t hehe men eg e glae i deg forde gunn..
Me he gjort møje løye ilag. F.eks den gongen me hadde bestemt oss for å driva ekstremsport å bestemte oss for fjellklatring å gjekk tur i loen(klatra opp bakkane!) okay d he kje skjedd ennå, hukommelsen min svikte herane så eg kom kje på nogen spesielle episoda så eg tenkte eg måtte finna på nogen, men d kan godt vær d skjer...en gong! hehe.som regel når me to finne på noge kjøbe me enten masse mad å ser en film, eller så finne me masse snob å ser en film hehe :) å når me ikkje e opptatt me å trykka ett elle aent i trynet sidde me å snakke. d e utruligt lett å snakka me na, me he ledd å grene ilag fleire gonge ja. å eg e utruligt glae for å ha deg som vennen, love ya ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe,du e så sønne,eg rynka på nasen om dt der me ekstremsport tingen,men dt va heldigvis bare kødd,trudde du forveksla meg derane:Phehe galglae i deg puzi;)løøøv

ingrid sa...

Kanskje eg ser framtiå? ingrid å gunn på fjellklatring i loen! hadde våre sjef... d må me få t en gong :P