torsdag, april 28, 2005

en store takk til....

eg må bare takka min gode venn marianne for å ha jelpt meg me å legga t linka...
mange takk marianne! your a life saver.. iallfall når d komme t blogging

må bare sei en ting: marianne visste ikkje ke sperm va i går..
eg seie jo så møje domt... så når eg sotla yougurt på bokså så sa eg: haha nå trur kanskje nogen at eg he fått sperm på bokså (ikkje at d va litt merkeligt si d va omtrent nere med skonå..men men) iallfall så sa eg heilt plutseligt: marianne om du he sperm på bokså?
marianne: hæ? ke d e...?

unnsjull marianne... men du e så kule eg måtte bare skriva d :D å gunn rita hadde jo allerede skreve d på sin ;)

5 kommentarer:

Marianneoggabriel sa...

DU ingrid du ingrid!!
Du vett liga godt så meg at eg sjeeeldent tenke før eg komme med komentara. Å du vett liga godt så meg at eg visste ke d va! :D

SÅ sånn e d.. Ikkje upp deg - du vett ke så skjer då! Hahhih.. Jaj.. E glae i deg for d om eg Ingrid!

Klem t dg lille spermdyr:P oi.. sorry:P

ingrid sa...

marianne du vett at jente ikkje he sperm? :P
hehe må bare fyra litt i deg :D

ukjent sa...

hahaha... marianne.. du såg jafall kje ud så du visste d :P hehea.. neida tulle me dg:P men ingrid si du he fått så goe hjelp, å si eg kje fekk d heilt te når Marianne hjelpte mg sist, så kan jo du hjelpa mg nå:P

Knib:P

Marianneoggabriel sa...

Dåkke to e ngen goe sjønninga. sjøl om dåkke mobbe meg så kan dåkke godt få en klem, eg e så vande med å bli mobba eg..:P haha..

Ser inzpiiiiid
klemmmm m

ingrid sa...

hehe litt mobbing e låv... så lenge d e vennane dine :P værre viss du mobbe nogen du ikkje kjenne! dei hadde nok vorte ennå leiare enn du mairanne :P

d kan eg vett du iselin... tæge d på skulen i ett frimenutt :D