mandag, april 25, 2005

øve t prøve

ja nå sidde eg her, nettopp åde middag... vanligvis ville eg gått inn på msn..
men d kan eg jo kje(les lenger nere viss du ikkje vett ke d går i)... så sånn e d!
men nå ska eg begynna å lesa t naturfagprøven...: økologi!! jippi
å kroppens forbrenning og sist men ikkje minst fotosyntesen.

d føles så eg ikkje har kontakt me omverden lenger... eg he så lust å gå inn,
men eg ska kje bli kaldt: svake, svake menneske... because i'm strong
hehe eg ska klara dette her... me litt hjelp i fra åven frå min far, så tilfeldigvis e den allmektige gud, så har skapt jordå... seie litt om kor møje makt han he... så d ska nok gå på ett vis!
d e ganske trist fordeom... men men

ikkje nok me at me ska ha prøve i naturfag i mårå... men eg går faktisk glipp av treningå i dag, forde eg må lesa t prøven... må jær d godt på denne prøven ;) så ska eg på sånn personalmøde ting me jobben på mega, må bare skrøyda å nevna at eg ska på personalmøde...eg he jo tross alt aldri våre på d før :P
så eg må jo innrømma at d e litt stas, sjøl om sånne møde pleie vær ganske kjedele... tenke sånn typisk styremøde ting... å dei e fillen kjedeligge ao!

d e litt sant d gunn rita seie, at eg allti finne på noge å skriva.. men d e forde eg e så navela tatlesjuge heile veien.. åsså e d kje allti dar e nogen å fortella d t.. pluss at eg sunns d e litt festligt å skriva d ner ;)

kan nogen vær litt sosiale å kommentera... eg trenge sosial aktivitet på bloggen min denne vegå!

3 kommentarer:

Gunni sa...

æg tringe å gå på msn ingrid!!! helle ikkje ud:P hehhehee...skoffanes å ikkje sjå dg på træning allså:P æg sga øva t prøve nå æg:P får sjå koss lenge æg gidde:P

knall bra blogg forrestn;)

kanon glae for at du æ t, og super duper glae i dæg æ æg ao;)

see u vennen;)

ingrid sa...

jaja godt nogen sunns eg e lekker ;) ska på trening i dag i plassen trur eg hehe ;)

eg vett koss du he d gunn terese.. men me må survive'a ;) d ska nok gå godt...på et vis ;)
hehe love you masse...masse masse hehe ;)

to all my fans... I STILL LOVE YOU

Anonym sa...

Hmmm....lekker....vel....kanskje :p
Men tatle sjuge herske d INGEN tvil om. Sinnsykt som du har blogga Ingrid...hehe.