søndag, april 03, 2005

ingrid i rundkjøring... oh shit...

I dag va eg ude å øvelseskjørte me mamma...stakkar hu va reina nervevrage
d e fyste gongen u kjøre me meg... å eg e jo kje akkoratt verdensmester..
me sko opp t d nya legesenteret... å då måtte me jo fylla bensin... på den der uno greiå me jærhagen..
å eg suge t å kjøra innte bensinpompå...men d va møje verre me dei to rundkjøringane eg måtte inn i..
eg daoan sånn 100 gonge d e eg sikker på.. å mamma deranne..LITT småhissige å stressa.. hehe

men men me øvelevde me.. hu spurte til å me om eg ville kjøra meir å eg sa ja eg vettu.
så me kjørte ner t orre å litt rundt der før me tog turen heim..
selfølgeligt måtte eg treffa på kjendtfolk når eg va ude å kjørte..
offcårs...jodå der kom vidar, J.T, torgeir
eg følte meg godt ledd av men men.. grett nok de kjørte forbi smilte vinkte masse å lo en del..
men så stoppte de der du kan svinga inn me næse (nese) å sto deranne å venta vett kje eg ke di holdt på me..
men jaffal la de seg bag meg.. eg satt å sa: bare di ikkje får sjå meg i rundkjøringå..då får de seg en goe lattar
å mamma...mi støttane mor...begynte å le noge så sjukt..trur kje hu helle sunns eg e så flinke i rundkjøringane..
så kom me der du enten svinge t horpestad elle opp mot klepp kjørkå..
å der stoppte eg litt før eg svingte udpå så då kjørte di forbi.. stakkar di va jo så fasinerte av meg
at de holdt på å kjøra ner en på scooter, moped elle noge..
vidar: mamma lurte på om du fekk lappen i posten.. hu likte kje så godt kjøringå di :P
men eg forsikra na om at du allerede hadde musta lappen en gong hehe
men men eg kjørte ner der me folkehøgskulen å sko inn i nye rundkjøring... daoan ett par gonge før eg fekk heve meg udpå.. så gjekk resten ganske glatt heim..
mamma meinte eg måtte øva litt meir på rundkjøringa.. hehe eg trur eg forstår keffor hehe
men me øvelevde iallfall denne gongen ao ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha,eg sga sååå ver me deg neste gong du sga ud på tur!!*call me* kgidvm;)

ingrid sa...

hehe eg vett kje kor lurt d e.. men viss du e villige t å seta livet på spill bare for å råna me meg så går d sikkert gudd.. :P elle så kan du venta nogen måna t så e eg nok drid flinke ;)