onsdag, april 27, 2005

tast inn puk-kode

jaja i går gjorde eg d, noge av d mest idiotiska du kan tenka deg!

Eg ante fred å ingen fare der eg itte trening gjekk å snakkte me bregård i mobilen. å der brøyd d plutseligt.. jaja tenkte eg...
men d va jo forde batteriet mitt va blitt tomt!.. typisk min flaks!
å bregår så e så koseligge å snakka me.
men men eg tenkte eg iallfall måtte skrua på mobilen å senna en melling t an å sei at batteriet mitt gjekk.. men d va då eg fekk STORE probleme me hukommelses-svikt...

¨Ke fillen va d pin-koden min va??¨

å eg prøvte fyst en gong, så en gong t... men begge va feil
å så va eg 99% sikker siste gongen.. men og den gongen va d feil kode..

¨sim-kort er blokkert¨
¨tast inn puk-koden¨

å probleme blei IKKJE noge mindre av den gronn.. for eg visste jo kor den der hekkans mobil-ting bogå låg henne!
å eg lette å lette men fant na ikkje.. shit ke jær eg nå tenkte eg..
så ringte eg t pappa for han pleie ha roen på kor eg he sånne viktige ting.. men han hadde ikkje peiling å han va på sånn kurs så han komme kje heim før fredag så han konne kje hjelpa å leida..
så eg måtte ringa t netcom.

¨eh hei, d e ingrid johansen så ringe.. eh eg he ett problem..¨
så forklarte eg ke problemet mitt va at eg hadde trykkt feil 3 gonge å nå ikkje fant puk-koden min..
hu sa eg konne gå inn på mi sia på netcom siå å sa då konne eg få an t fredag.. å spurte om eg hadde våre inne på den siå før.. nei sa eg?
då va d visst ikkje så lurt å jær d sa hu for d va litt vanskeligt/komplisert elle noge...
så spurte hu om d va finn johansen så va ansvarlige (far min står oppført som ansvarlige) ja sa eg. så forklarte hu at han konne gå inn i en netcomforhandler.. eg bare: e d liksom en butikk, sånn så elkjøp elle expert? hu sunns nok eg va litt domme men hu sa at d va d... å at han bare måtte visa legitimasjon så fekk han puk-koden..

så nå vente eg i all spenning.. på at pappa ska je meg puk-koden min.. men d kan jo ta si ti.. 1 dag uden mobil.. å 3 uden msn.. off off hehe

1 kommentar:

ingrid sa...

jess i går fekk eg puk-koden igjen...viss nogen lurte :D