fredag, april 22, 2005

Endele fredag!

så va d endeligt blitt fredag igjen.. å d e heilt fantastisk!
eg he fillen gleda meg heila vegå!
kjenne eg e så klar for helgå..
å eg kjenne på meg at denne helgå komme t å varta sjef,
ting komme t å skje! :D

eg glede meg noge sjukt t i mårå...ten oase :D(les litt lenger nere viss du ikkje vett ke d e)
d kjæme t å ta heilt av! å eg trur
gud vil få ting t å skje! iallfall laga gang, d e han goe t!

Ellers ska d skje skumle ting i dag!
fyst ska eg t frisøren å ittepå skjer d noge ennå skumlare...
SHOPPING ME OLAUG! me tæge turen t kvadrat i dag!
så d varte gang!'

Eg kjenne meg så glae i dag, solå skinne, foglane synge, å eg ja eg sitte her å blogge å tenke på framtiå (dvs de to-3neste dagene..)
mangle bare litt goe musikk å litt meir grade i loftå...åsså sko eg sjølsagt låge ude i solå me denne musikken å ikkje såde her på skulen..elle kæ?

2 kommentarer:

ukjent sa...

Hej du:D

Ska bli herlikt me helg! du må kosa dg kjempe masse i helgå:D

me snakkes:D
Klem

ingrid sa...

hehe ja, allti herligt me helg! kosa deg masse du ao!