torsdag, april 28, 2005

hm...

i dag vett eg kje heilt ke eg ska skriva faktisk, men eg fant ud at viss eg bare begynte å skriva om noge poppa dar sikkert opp nogen fancy idea!

off..nei d blei lide me d...
eg får vell skriva ett tragisk dikt då..
så va d ke eg sko dikta om..

vonbråten
om eg er vonbråten
om eg er hjarteglad.
om eg er annig,
om eg er lat.
om eg er i raukvilevippå
om eg er i loppekassen'
om eg er gjesen,
om eg er i hundre.
om eg er tonge i raoå
om eg er tonge i håve
så e eg allti klar for mad :D

1 kommentar:

ingrid sa...

åå så jilt :D nå vart eg glae.. e så utruligt kjekt å få hørra at nogen sunns du e jille liksom :D kem elske ikkje å få komplemang? :P d jær iallfall eg..

men eg må jo innrømma at eg sunns du e en sjefskar du ao.. en av de jiallste guttane eg kjenne ;)