onsdag, april 27, 2005

hallveis sjekka opp?

i går når eg og therese va på vei heim frå trening.. rett før eh kremt, mobil uhellet... skjedde d noge litt løye hehe

eg gjekk å snakkte i mobilen me bregård. å therese la merke t 3 gutta inne på rimi, di va visst litt småkjekke itte så eg forsto.
men d e kje hovedpoenget. han 1.sto å gliste i vinduet før han tipsa vennane sine. han 2. begynte å vinka å smila å han siste trur eg kje gjorde noge spesielt..han va sikkert sånn heng-på fyr.

Eg å Therese gjekk viare.. så kom di ud av rimi. å begynte å roba ¨hai baby¨ å masse ganske så sjarmeranes ting..
d så berørte hjerta mitt mest va nok ¨ai låv ju!!) igroen så brydde d meg jo mitt bag.. men di maste så så eg sa uden å snu meg
¨jaja ai låv ju tu¨då udbrøy han eine ¨YES!!!!¨
eg å therese trakk fort konklusjonen at di va desperate...men kor desperate hadde me kje fonne ud ennå..

så gjekk me viare.. bag der me rimi å opp igjønå krossen. når me kom der me expert jo jett kem så kom kjørane å sakka ner farten noge sjukt å låg å ropte på oss igjønå vinduet.. eg va travelt opptatt me å snakka me bregård forsatt men måtte jo le litt fordeom..
han eine låg å vifta me mobilen ud vinduet.. vett kje heilt ke d sko bety men.. iallfall kjørte di inn der me den gamle fotoshappå å stoppte der.. eg å therese fant fort ud at me sko ta veien øve gangfeltet der me sveisen å frikjørkå.. å t slutt så kjørte di viare mod bryne...

hehe sånne ting e litt løgne alså..ikkje at eg he noge imod sånne så ser udenlanske ud.. men desse virka vilt desperate hehe

8 kommentarer:

ukjent sa...

Hej ju:D

Hehe haores jo koselle ud d:P
Fått gang på puk -koden din nå?:P tihi

ingrid sa...

jodå... pappa fekk henta den så eg fekk an itte skulen ;)

ja d va jo ganske kosele! å ennå meir løye!

ingrid sa...

når di kjørte forbi expert å han eine hang ud vinduet hadde therese hørt at di ropte: vor skal dere???
mens han vifta me mobilen... kanskje di har våre venna me en papagøye, for de sa d jo om å om igjen: vor skal dere+??? vor skal dere??? hallo vor skal dere? *plystre plystre*

me følte oss høyt elska å vilt sexy si me netopp hadde våre på trening, å litt pga de vakre ordå :)

Anonym sa...

HAHAHA! d høres ut som om de har tatt timer hos jakobs sjekkeskole (d er dr jeg har lært mine triks, for å si d sånn);-)... leste at du syns det var sjarmerende når de ropte "hai baby" etter dg. d sga jammen ikke mye til for å tilfredstille dg.... ;-)

ingrid sa...

ey! sjarmerane å tilfredstillane e to forskjellige ting ;) men d e sant d at d ska kje møje t for å sjarmera meg :P tippe du e klar for perm nå bregård?

ingrid sa...

for å jær min gode venn bregård litt glae ska eg skriva navnet hans øve alt i denne kommentare:
bregår, bregård,hhihi, bregård bregård bregård bregårdbregår, bregård,hhihi, bregård bregård bregård bregård hahahha dette e gøy!!!bregår, bregård,hhihi, bregård bregård bregård bregårdbregår, bregård,hhihi, bregård bregård bregård bregård hahahha dette e gøy!!!
okay nå gadd eg kje meir...e du happy bregård?

ingrid sa...

snakk for deg sjøl gunn rita!
hehe nei alså eg e allti klar for å finna på noge..

den der turen t preikestolen så d aldri vart noge av kan jo godt ble en happening.. elle ke seie dåkke?

Anonym sa...

Hehe, hørres ut som Time Videregående folk eller noge sånt!
Det med å vifta med mobilen må jo gje liga stor effekt som å plystra på ei mens du passere na i en bil i 70 km/t.
Men det er godt å hørra at dei setter pris på deg, hehe.