mandag, april 25, 2005

To my hunnybunny!

eg vil bare dedikera denne teksten t gunn rita..
så eg e såutruligt glae i! takk for at du allti e der for meg når eg trenge deg!
takk for at du seie du e glae i meg kvær dag!å helste fleire gonge t dagen. takk for at du smile å seie at eg e goe sånn så eg e! eg takke gud for at han sendte denne engelen t meg.. å ber om at eg må jær mitt besta for å jenjelda vennskabe hennas!
takk vennen for at du e der når eg trenge trøst, takk for alt du seie t meg og de gode ordå du gjer meg når du vett eg trenge d..
takk for at eg kan komma t deg me alt eg bære på.. takk for at du støtte meg i alt eg jære...uansett kor domt å meiningslaost d e..
takk for at eg får vær glae i deg vennen..å takk gud for at hu e t..

eg håbe vennen at du vett kor glae eg e i deg!
I love you...

2 kommentarer:

ingrid sa...

du komme allti t å ha meg vennen.. enten du vil elle ikkje :P your stuck with me til death do us part... mesten iallfall tenk på den sangen life goes on...lalla lall la made me strong.. elle ke di synge..
ke så ikkje drebe deg jær deg bare sterkare...
tenk på livsmottoet mitt:

går d så går d å går d ikkje.. så går d øve

love hurts... men sånn e d
kjærlighet e den styste av alle gavane me he fått av gud.. men d e både den så jær mest godt å mest vondt..

ingrid sa...

du trenger bare ¨ingrid¨