mandag, april 11, 2005

koseligt kveldsbesøg!

I går kvell i hall 11 tiå ringte mobilen min, jodå d va jakob. han va visst i ¨nabolaget¨ å lurte på om han å bregård sko komma på besøg. eg hadde igroen tenkt å ta kveld, men why not tenkte eg, e jo sjefsfolk ;)

Så kom di å me gjekk inn å tatla i ståvå. når min moder å fader kom heim hoppte jakob opp (for han låg på sofaen) å sette seg fint å pynteligt. Bregård hoppte bort i den andre sofaen(for han satt nerføre meg mens eg kaostan i håret...sko testa skillså mine t å kosa i håret) eg måtte jo bare le... akkoratt så 2 fjortissa dei to alså.. Si eg sko på skulen sa eg at di måtte stikka i hall 12 tiå.. å d va gudd d. så når klokkå vart 2 min på 12 foreslo bregård at de sko gå, men jakob meinte di hadde krav på 2 minutt t med kvalitetsti. så derfor satt di ei lidå stonn t.

Eg vett kje eg ke klokkå va når eg kom meg i seng ganske fort itte di gjekk..å slokkna som en eh ett lys så bler heve vatn på!!
i dag når eg vakna sleid eg noge sjukt me å komma meg opp.. men så løye å jilt så eg hadde d i går må eg bare sei enn ting: d va verdt d, så velkommen igjen hehe

Ingen kommentarer: