lørdag, april 23, 2005

ingrid rekord i shopping!!

okay på desse to dagane, fredag å lordag he eg fillen shoppa drid masse! å eg pleie aldre å shoppa omtrent!
eg tog fillen heilt av hehe
på fredag va d eg å olaug så reiste t kvadrat men der fant me ingenting... så me reiste t vågen. Der prøvte me halle H&M... va fillen drid tongt når me sko bæra klænå bort t d der prøverom greiene.. prøvte sikkert 20 plagg..

å d e kje kødd en gong!

T slutt betalte me å gjekk heim.. fredagens shoppingresultat vart:
2 toppa
1 innejakketing
6 intimdekkane klesplagg :P

så va d lordag... på an igjen. denne gongen tog eg å oluag turen t bryne. me va på torgsenteret å M44..
Å me fant knall tilbud på vero moda. sånn stativ me 3 ting for 150 kr.. så der fant eg masse fint.. så omtrent halle vero moda i dag ja.. men me hadde d jo knall løye der i kvær sitt prøverom.

når me hadde betalt endte eg opp me
5 toppa

så måtte olaug ta turen heim. men eg ville ha meg en jakke... he ekstremt lyst på dongerijakke men fant i9ngen verken på bryne i dag elle kvadrat i går.. så deffor fant eg ud at eg ville ta turen t sandnes. for eg hadde sitt nogen fine blazera på H&M i går..
så eg å Liv reiste inn t sandnes t vågen. å itte å ha vimsa rondt der, prøvt MASSE klær å åde litt endte eg opp me:
1svarte blazer
2 jompra

trur d va alt..
så summere me desse to dagane:
7 toppa
2 jompra
1innejakketing
1 blazer
6 intimdekkane klesplagg(d e møje kulare å sei d sånn.. i plassen forTanga/truse/undebukse liksom)

så eg he nok sett ingrid rekord denne helgå ja..!

3 kommentarer:

Marianneoggabriel sa...

Oh, du e heldige:p Eg og vil!

-klem og kyss-

linda sa...

hei ingrid! tog heilt av du! sgo visst ha vært m deg og drede i hagearbeide:) den der reisingå får meg t å få flashback t ei stonn tebage....når æg endele hadde penga og sgo ud å handla så endte æg opp m å reisa ront i halva distrikte...men forskjellen på meg og deg æ at du kom heim m et tonn klær og æg kom heim tomhendte....og d skjedde allti....ikkje kødd ei gong! så du æ heldige så finne noge! likste forresten d der undertøysore du brukte...genialt! jeje....me ser! løv u;)

ingrid sa...

eg jær alt for at mine blogg lesara ska vær fornødde..

to all my fans: I LOVE YOU!!! *slenge slengkyss, smask smask*