mandag, mai 09, 2005

Barnehagetante ingrid?

jaja då va d mandag å praksis me skulen. ska vær i barnehage heila denne vegå..
D e då den berømte gule barnehagen(va iallfall d eg kaldte an når eg va liden!) elle bare storhaug barnehage..
jobbde der ei vega før jul ao.. va rektigt så jilt! Gunn terese ao sko jobba der så me he d ganske så jilt ihob.

Når eg kom tog kari, sjefen min å ønskte meg velkommen...igjen! å me småtatla litt før Gunn terese stakk håve inn dørå.. så blei hu ao ønska velkommen!.
Av de ca.30 ongane i barnehagen va der ca.5 så visste ke eg hette.. å 1 så huste meg frå sist gong.
I tillegg va dar to av mine medarbeidara så helste på meg igjen.. å presanterte seg.. forglem mei ei?(nydeligge blomm forresten!).. men men!

arbeidsdagen gjekk fort.. me 2 samlinga før lunsj å utelek itte lunsj.
Når me kom ud fekk eg å gunn terese i gang lega å hadde d rektigt så løye!.. her e eks. på lega eg måtte igjønå:
- fisken i det røde hav
- stiv heks
- tv-tikken
- alle mine duer
- tikken
å ALLE desse legane har ett elle aent me springing å jær..
eg å min kondis..
Men nogen av di va jo mine forslag.. så d e litt mi egå skoll :)

iallfall lærte eg di en nye leg:
-slå på ringen..
fyst va d å læra di sangen..
så omtrent printa inn i håve på di at di sko springa kvær sin vei når di sko springa..
men ittekvært funka d rektigt så bra! å ongane sunns d va jilt :)
så d væ kosele..

ja d va vell d ifrå barnehagen.. iallfall for i dag!

så må eg bare skrøyda VILT av meg sjøl! he våre på trening nå..
1.time hall 6-hall 7 body-pump
2.time kvart på 7-kvart på 8 body combat
3.time kl.8-9 Pilates
så eg e rektigt så fornødde me meg sjøl..
at eg gjekk heim, dusja tog på meg pysjamasen å åd en goe porsjon brownies ittepå trenge eg kje nevna! :)

8 kommentarer:

ukjent sa...

Heei ingrid:D

godt du kose dg i barnehagen, ja e der eg og, så må sei meg enige i att det å springa tar faktsik litt innpå:P e vilt kjekt!

Nanna

Klemmen:D

ingrid sa...

d e d vett du! hekkan så mange lega eg he hatt.. hehe men d e litt festligt eg å ei aen så jobbde der holdt på å le oss i hel av den eine ungen.. hu fatta null ke vei hu sko springa på slå på ringen å sto der me d forfjamsa ansiktet!! eg lo! men d e en veldigt sjønne onge!

ingrid sa...

gunnr: bilde av kenneth he eg toge vekk..

hanne: d e ganske jilt.. sjøl om d tar på... he hatt å he ennå vidlaste håveverke.. i tillegg he eg då sinnsjukt såre hals å vondt der eg trur mandlene e! så eg får håba eg ikkje får halsbetendelse..he en følelse av at tempraturen min stige ao! hehe

john: seriøst? så søtt hehe.. d e faktisk ett stort pluss, at en gutt e intresserte/flinke me onga meine iallfall eg :)

Eg må sei eg kose meg! i mårå ska me lega 17 mai! woho party on dude!

ingrid sa...

oi eg glømte å svara deg på noge gunn rita! ja eg e ganske barnslige av meg.. mn så eg pleie sei: thats the way aha aha they like it aha aha
ja gunn terese ao jobbe der :)

Anonym sa...

Heia, eg må sei at eg lei glae nå du sa at de hørtes ud som om eg va en koselige kar, for de er eg! Men eg kan desverre ikkje røpa identiteten min, men eg kan sei med sikkerhet at eg ikkje har truffet deg nokon gong. Men ein gong til det verkar som om du er ei snill jente, eg set umådeleg pris på at du ville komentera meg
mvh

Mr.X

ingrid sa...

mr.X
sjølsagt vil eg kommentera deg! du e jo en sjefskar, sjøl om eg ikkje he peiling på kem du e heheh ;)

hanne:
kenneth e allti søde :P elle e d nogen så kan sei seg uenige?

Anonym sa...

Tusen takk for hederlig omtale, eg kjenne Hanne men ikkje deg, åsså Kenneth Sinnes e en sjefskar! kjenne an ikkje så godt men sånn så eg kjenne an e an en sjefskar!
mvh

Mr.X

ingrid sa...

mr.X du må få deg blogg! ser d for meg...
www.mr.X.blogspot.com!!!
d hadde toge heilt av!
iallfall sunns eg d, kan vær d bare e meg så e merkeligge... men men !