tirsdag, mai 24, 2005

Questions from my blog

jess jess...eg sitte på skulen å kjede meg igjen...
ke jær eg? jodå eg lage en nye test bare for å je alle andre så kjede seg litt å jær! håbe dåkke kose dåkke me an!

men på denne testen e d meiningå at dåkk ska lesa litt rondt på bloggen for å finna ting ud...dykka litt i arkivå å sånn ;)(trur iallfall d e d d hette!)

ellers whats happening...ganske lide.. eg ska sidda barnavakt i kveld..varte sikkert åleina, nogen så vil joina?

tenkte å starta en liden diskusjon.. ke e best, ett, to elle 3-lags dopapir??? ¨that is THE question¨

å vennligst sie ke du sunns om den nye testen min!

8 kommentarer:

ingrid sa...

ey du glømte å verme i diskusjonen om do-papir? e d bare eg så intressere meg for sånt? ke slags wierdo'a e dåkk egentligt?? hehe

ingrid sa...

nei d vanligga e tolag trur eg?
men dei der sandpapir greiene suge !! de e fillen så ringe!

Anders sa...

eg måsei eg e best fornøyd me tolags...
mest for pengane
Anders

Anonym sa...

Heia! angåande dopapir, så brukar eg dollarsetlar i frå 1960 talet, dei er herlege, sidan dei er trykka på mjukt godt papir, så er dei ikkje verdt nokon ting, så du kan hiva dei etter ei stund! Dei må du prøva!
MVH
Mr.X

ingrid sa...

Hanne:lambi rocke, elle sånn kvitt mjukt me røde blomma på, vett dåkk ke eg meine?

Anders: 3-lags så får du jo ennå meir for pengane :P

mr.X: hm..dollersedla ja..eg trur kje eg kan unna meg den luksusen.. d e jo sløsing me sånn eh ke d hette sånn historiske ja sånn antikke ting elle noge. Men eg må sei eg har store vanskeleheda me å tru at du torke deg i raoå me gamle penga.. forresten! tenk på alle så har kladda på dei pengane, bler kje d litt som om mange kladde deg på raoå?

gunn-rita: okay...så gale e d kje.. eg he aldri fått sår på rompå av dopapir... å sandpapir som dopapir he eg aldri prøvt.. men bare del dine opplevelsa.. d e ikkje alle her i verden så vett koss dopapiri raoå føles :P

ingrid sa...

jeje what ever :P jodå me kan sikker d!

Anonym sa...

Nei der tek du grådig feil, kjære Ingrid. Dei dollersetlane som bestefar kjøpte, var feilproduserte og sidan dei ikkje hev vore i bruk "kan man tørke seg hvor man vild" heheh, love deg, at du må prøva en gong! Men luksus e de ikkje i forhald til Lambi.
Mvh
Mr.X

ingrid sa...

mr.X: men d va då endeligt godt! begynte mesten å varta litt bekjymra! nei eg trur eg holde meg t lambi! rompa mi har d best me lambi hehe