torsdag, mai 05, 2005

leking på lekeplass...

jadå kvelden i går tog av! sjøl om eg vart litt trøtte på slutten.. men d e kje så viktigt..
Itte cellegruppå sjå Haarr, vart eg, hanne å kristina henta av stein kjetil me kenneth på sleb.
me reiste bort t kverneland t Leif Magne så ikkje va heima. der satte Irene, Ingjerd å linn?
ittekvært kom dar litt fleire folk og..
å Leif Magne og kom itte han hadde henta Ludvig.
me bjunte å sjå lost å me (eg og Leif magne me litt jelp ifrå Ingjerd så va psykisk støtte) lagte brownies.
Me koste oss å va sosiale mens me åd varme brownies kaga å is.. mMm..

eg fekk plutsele en ide om at eg ville gå på en legeplass eg hadde sitt..
så eg å hanne drog me oss kristina å gjekk ud. D va drid festligt..
Eg å hanne disste krabbe.. d gjorde vondt.. disså va alt for liden for våre store rompe, lår, hofte... ja dåkk tar poenget..
så va dar en sånn ting der d e 4 sede så kan du gynga fram å tebage.. eg å Hanne gyngde på en sånnen
mens kristina klatra i tårnet.. Hanne og eg og ville klatra i tårne, men kristina fant ud at hu sko forsvara borgå..
eg å hanna kjempa tappert å kom oss opp..

stein kjetil å kenneth kom bort.. å bjunte å verme å lega dei ao..
eg må sei at kenneth passte vannvittig godt t babydisså.. eg vett kje heilt keffor? hehe
så sko me klatra på en sånn vegg ting.. kristina kom fyst opp, kenneth stresste me å klatra opp å måtte bruga ett sånn gjerde ting å klatra opp på netting tingen elle ke eg ska sei.. når dei to va kome seg opp sko eg prøva...
å eg kom meg opp heilt sjøl..stolte! å uden å bruga det der gjerde.. hehe
itte kvært kom nogen av de andre ao..

dar e sånn stativ vett dåkk me sånn stong i midten omtrent turnerane bruge når di snurre rondt på den der stongå... iallfall der svingte visse folk seg rondt.. eg klare bare holda meg oppe eg så eg brifte kje me mine ferdigheda.. kenneth disste på denne stongå bare me hjelp av seg sjøl.. d såg iallfall lurt ud hehe

itte å ha spronge rondt på denne legeplassen i en halltime el noge bjunte me å varta kalle å gjekk inn igjen..
eg va fillen så kalle i raoå.. å gangsperr he eg ennå itte trening(mandag å tirsdag å ridning på onsdag...pain!) så d va godt å komma inn å sedda seg i en varme stol..
Nogen av dei så va der va russa så dei va ude på hekkan.. de reiste t nogen av lærarane å dekorerte så di kaldte d så fint hagane, terassa hus å ja me dopapir... vinduå blei pynta me tannkrem me vennlige hilsena frå
russen 05..

resten av tiå me va der gjekk me t sosialt. Før me blei kjørte trygt heim :) (elle trygt å trygt..)

3 kommentarer:

irene sa...

haha!!hehe russ 05 sga inn i historien:D

(hu sista hette kristine;)

ingrid sa...

okay beklage kristine at eg kaldte deg linn... eg e dårlige me navn.. hehe.. sjølsagt må d inn i historien halla livet mitt står jo i denne bloggen ;) å livet mitt e jo forsåvidt en historie!

ingrid sa...

drid kjekt!!! sunns iallfall eg hehe d e allti løye å vær på legeplassen...uansett alder.. eg kjæme sikkert t å gå på legeplassa t eg dør... folk kjæme t å lura på ke så feile meg, forresten d kan godt vær di jær d allerede hehe jaja got to love me :D
eg vett du hette hanne.. men litt skrivefeil vett du ;)