mandag, mai 23, 2005

Ops, I did it again....

jaja nye mandag! å eg har selfølgele klart å gjort d igjen.. dåkk lure kanskje på ke eg he gjort?
åjodå! eg forsov meg...IGJEN!... 5 øve hall 8 våkna eg..
å bussen eg tar t toget går 2 min PÅ hall...typisk..

eg tenke fort å ringe t torunn.. ei sjefsdama i klassen min frå verdalen:
¨hei, d e ingrid.. om dåkk konne kjørt innom å henta meg... eg forsåv meg..våkna for sånn ett minutt si¨
-jaja grett d!
å torunn redda dagen... rakk skulen å alt!! hehe woho

ellers så sitte eg her å prøve å banka litt ved inn i skallen.. ikkje bokstavligt talt (sånn så han eine på fokus prøvde å jær me å banka håve i borde.. d såg bare vondt ud.. elle kanskje han bare gjor d for løye..anyway!)Eg sitte iallfall her å lese om miljø, forurensning, sentralnervesystemet, nervesystemet, det periferiske å alt aent slags greie eg tydelevis ska ha om, men ikkje heilt forstår..eg he liksom 1 time t å lære dette på... jaja me får koss d går!

wish me good luck!

5 kommentarer:

linda sa...

heija søta:p d va godt du rakk skulen...syns d æ grusom å forsova seg...sjøl om æg ikkje he jort d meir enn ca 10 gonge i løpet av de 10 årå æg snart he gått på skule...hehe..d va egenlte ikkje noge å brifa m:)

men æg håbe d jekk bra m den der øvingå....me snakkes;)

Anonym sa...

Javell, så du har forsovet deg...Ikkje mykje bra å ha med på ein eventuell jobbsøknad i framtida. Elles så har eg tenkt å skaffa meg ein web-blog på nynorsk om Mr.X sine tankar om det som skjer i røynda.. Men eg trur det vert ei stund til... Eg kan sei at eg ikkje har forsove meg på alle dei åra eg har gått på skule, det er noko å skryta av!
Lukke til viare i veka!
Med Venleg Helsing
Mr.X
-Nynorsk forkjempar-

ingrid sa...

linda: eg har en tendens t å stilla klokkå.. åsså stille eg na litt t i hallsøvne.. så bler t at eg av å t stille na feil kan du sei hehe eg ska kje sei kor mange gonge eg enten har forsove meg, ikkje rokke bussen elle ja.. hehe

mr.X: du må sei adressen når du får blogg så ska eg legga deg t linkane mine å komma å kommentera sjå deg vettu ;)aldri forsåve deg t skulen? sickest in my life så per pledde sei! eg ska kje skrøyda øve kor mange gonge eg he forsove meg, for d e slett ikkje noge å skrøyda av hehe.
men eg ligge ganske godt an me jobba t nå... 2 allerede men slutte på den eine itte sommaren ;)

Gunni sa...

heija ingrid:d jillt å læsa sjå dg, ajffall någen så får t å oppdatera og blogga:D hehehe..U GO GIRL!!

kem mr.x æ?!! æg bler så nysgjerrige:P hehee..sjekk out my blogg too:P he endele oppdatert:D jippi:D

kosa dåkke;) snart somamrfæri;)

ingrid sa...

Gunni: nei du d vett eg ikkje! eg he aldri troffan men an e en rektigt så koselige kar!