søndag, mai 29, 2005

Råaste hatten EVER!!

Tippe eg he kjupt den RÅASTE hatten ever! (det fatta dåkk kanskje på øveskriftå men tebage t poenget)

I dag på drog eg Gunn-rita me meg ner på jærdagane, me va på jakt itte cowboyhatt! Noge eg sunns e fillen så sjef, å gutta: gutta me cowboy hatt å skjorta TREKKE!
så me reiste ner å jekk å kikkte i desse standane så d hette. å der va hu, den me alle cowboytingå.. Me gjekk inn å begynte å prøve.. å eg falt pladask for den eine.. svarte..skam råe!
Itte litt om å men fant eg ud at eg måtte bare kjøban, han va jo fillen så råe! Så eg kjuptan!!
woho eg e eigar av en sjefs cowboyhatt. Eg hadde jo en liden unnsjulning for å kjøban ao..

Countrykveld på Zion 3.juni!!! begynne klokkå 20.00 å vare udijønå...be there!!
Eg tenkte meg bort t kverneland fuste for der ska min gode venn john tala, å d kan eg jo kje akkoratt gå glipp av!

Men d va jo kje nok me bare cowboyhatt, eg va jo vilt klar for ett nytt belte me fancy spenna..
men d hadde di kje i den butikken..men dei i butikken sa at de sikkert hadde inne i hallen for der ao va d en sånn stand. så me totla bort ijønå, glømte visst å nevna at me traff på Karianne, Geirmund, Morgan, marianne å ja nogen t! Eg å gunn rita gjekk vist litt fort for plutsele va gjengen vårs vekke.. me totla inn igjønå følte eg fekk nogen merkeligge blikk der eg gjekk me den drit-nice'e cowboyhatten min, men han e min store stolthed! så d gjorde meg lide å ingenting eg bare smilte fint eg. Så fant me denne her standen å der va dar maange spenne å belte..
dar va ett skamkult sånn svært me ørn på i sølv å gull.. men d va litt for dyrt for min økonomi.. 1200 el 1600 så eg kikka fint viare. eg fant et skamkult i sølv å d va kje SÅ! dyrt så eg kjupte d åsså ett belte.. fillen dyraste belte eg he kjupt i mitt liv.. men eg fekk 50 krone i avslag si pengetaskåp mi va blitt ganske så tomme itte innkjøbå mine.. men d va verdt d!

Eg å Gunn rita totla heimijønå t hu. der jor me litt lekse.. elle d blei littepittegrann lekse.. Så åd me kveldsmad me familyen hennas før eg måtte opp t særheim for å vaska. Bjørg elise ville verme opp så hu va jille å kjørde meg opp på rånescoteren hennas. D må ha sitt ganske så lurt ud...: bjørg elise me den vakre hjelmen sin...(så hu fekk gratis, hu hadde kje kjupt noge så ¨vakkert¨ sjøl) å eg bagpå me cowboyhatt å fødene ud på siene. eg måtte jo holda på hatten me den eina hånnå sånn litt av å t..
dar kom en på lett motorsykkel så kjørte forbi oss(mopeden t bjørg elise går nemmeligt ikkje så fort..) å han måtte sjå fleire gonge tebage.. både me å snu håve kikka i speielen, han sunns nok og at me såg ganske så lekre/lure/idiotiske ud (kan dåkk vella) men me kom oss iallfall tryggt fram. Trur therese misunte meg litt når eg hadde fått meg hatt å belte.. så begynte me å snakka litt om countrykvellen å eg må sei en ting : EG GLEDE MEG DRID MASSE!!! varte fillen så sjef...
seie d en gong t: BE THERE

Andre enn meg så meine cowboy/jente stilen trekke?

13 kommentarer:

Roy-Inge sa...

Yo! Cowboy(elle kugutt, om du vil) e så som så, men "cowgirl" de he stilen! -gratulera me nye hatt/belte då.. ska bli `fønny` å få me seg countryen på zion på fredag, eg for min del komme te å ha *hehe* VOLVO på belte mitt då, menmen, d e tanken så telle!

Du he goe innlevelse i teksten, d ska du ha!

ingrid sa...

Roy inge:
takk takk! Ska du komma der me ett volvo belte, trur eg såg d belte en gong å lo litt for meg sjøl... no effence :P hehe men d vart sjef viss du stikke innom eg ska iallfall der men som sagt t fokus for å hørra johnnyboy tala ;)Forresten d va gal jilt å hørra at du sunns eg skreiv innlevane, eg jær mitt besta vett du :P

Gunn rita: eg må sei at eg gutt i pyjamasbuksa ikkje hørres så sexy ud :P off eg må seriøst slutta å bruga ord sånn så sexy å sånn.. okay han hørtes ikkje så vilt nice ud! den sunns eg va bære

ingrid sa...

Gunn-rita: di ska vær litt femi, t tie, men så lenge han ikkje bruge lenger tid på bade enn meg går d sånn hallveis greit!

ingrid sa...

hm... han va vell nice på håret, kanskje han prioriterte d mest å bare dreid i ke an hadde på seg.. kanskje han har misforstått litt??

ingrid sa...

gunn-rita: uansett drid i... va kje såå vanvittigt intressangt å blogga om han.. :P

Anonym sa...

Kvifor er det ingen som kommenterar at eg er vilt sexy, eg pleier ofte ta på meg hatten å skjorta og det vilt sexy beltet med den store spenna å på med bootsa, folk berre ler av meg og kallar meg patetisk, men eg lovar at det dreg nokre jenter, (hatten er kvit......) Så eg lovar at eg skal ha hatten på viss eg treffer dykk ein gong! Eg pleier å bruka hatten når eg kjøyrer då får eg mange rare blikk mot meg, stå på, men ikkje bli slik som Arvid Mæland, bruk hatten for å tulle ikkje for å "bli" Cow-girl, eg brukar hatten mest for "skoij"!
mvh
Mr.X

Harald sa...

Eg syns du va wildt gudd me hatten, Ingrid :)

(viss det va den eg såg då)

ingrid sa...

mr.X: hehe eg ska sei d t deg viss eg ser deg me kvide cowboyhatt å skjorta, men så gunn-rita sa vett me jo kje kem du e...å vær litt cowboy e heilt greit.. må læra deg å ri ao.. d ao trekke så lenge du ikkje begynne å gå i alt for strame ridebokse ;) et tips ikkje ri i dongribuksa... gangsår!

Gunn-rita: eg komme t d vennen.. eg kommentere jo sjå deg ganske ofte men husk ke aina sa.. d e kje allti d e så møje å kommentera?

Harald: takk takk, men vent t du får sjå heila pakkå:
-cowboyhatt
-skjorta
-belte
-boots/lignande
pluss assesories ;) (elle ke d hette)

Gunni sa...

heheheh:D fælt snakk om han der gutten i pyjamasboksa!! æg får min del blir totalt sjarmerte av gutta i skjorta!!! fytti!! dæ æ fillen farligt!! kem så helst æ fine i skjorta...ikkje når ann æ sånn heilt ijenn kneppte mn litt sånn oppkneppte:P fytti...mmmmmmm, så godt:d

æg vil ha brune sledne boots æg:P finne mg allre någen æg lige:P pluss di æ så dyre...

mr.x...hmm...æg følte på mg at d æ harald? mn så skrive jo han ett inlegg ittepå...mn æg vett att han he enn kvide hatt...:P

see;) glae i dæg shnuppa:P

Anonym sa...

juhu!!
okay... ingri å gunnar: femi gutta æ ud! hehe jaffal dei m diamant i øyra!!! hallo!! wannabe david backham!! jaja.. cowboys he allti våre inn! men d æ bare dåkke så fant d ud litt seinare enn mg :P hehe b are tulle
d æ ai bra sia du he fått t ingri! sidde på sgulen å he fått veda læringsåppdrage våras.. beskjæring i kulturlandskapet!! HJELP! å me he en av di værste lærarane t veiledar: nemligt geir! offoff..
countrykvellen varte gudd! må få t noge goe musikk åsånn så varte d kje jillare enn kæ me jær d t sjøl! hehe
mr.X: keffår seie du kje bare ken du æ? me bide ikkje hehe
geirmon å morgan svikta på sundagen! di sgo væra m å ri, men jekk helle på jærdagen får d rigna! pyse :P hehe jaja..
me snakkes i kvel snuppå! SMASK SMASK

ingrid sa...

gunni: eg e ikkje for gutta oi pyjamas boksa elle me diamant i øyra bler litt for gale for meg.. men skjorta: oh yeah ;)

therese: eg ville kje ha han i pyjamas, eg såg kje han enn gong men d e nå så! heh e enige me deg, d leste du kanskje:

cowboy'a trekke!

Roy-Inge sa...

Itte å ha sett cowboy-hatten din, så blei eg heilt øvebeviste om at d fillen e dn råaste hatten EVER!
Den passa dg utroli bra

ingrid sa...

gunnr og hanne: d komme oppdatering i dag ;)

roy inge: mange takk :D utruligt kjekkt me sånne tebagemellinga :)