søndag, mai 01, 2005

Kenneth, bamsemumsen og Hanne...

okay... i går når me va sjå meg så va d vidlaste kranglingå om kem så sko få låna den berømte og veldig godt likte bamsemumsbamsen.. Kenneth knabban jo... du vett... onga! hehe
Eg fekk kje heilt me meg koss elle ke ti d skjedde men plutsele hadde visst kenneth å hanne våre i ett slags forhold og nå sko di skillas.. Hanne fekk pudå (så hørre t i sofaen vår).. å kenneth fekk alt aent.. inkludert bamsemumsen.. bamsemumsen konne faktisk våre et avkom av Hanne å kenneth, Hanne påstår jo i bloggen sin at hu e brune, han har nasen å aoene frå kenneth å monnen t hanne... å formen? alle onga e litt ronde i kantane ;) eg sa t hanne at hu iallfall konne toge bilen... men då grabba kenneth nyklane...veldi fort ilag me alle andre tingå ans..

Kenneth satt der i sofaen å venta på familiegjenforeningå så han kaldte d... han ville veda ett navn å kenneth sa at familien måtte gjenforenast fuste (sånn eg huse d iallfall) så hanne kom å sette seg me ¨familien¨ å fekk til slutt veda d...ittekvært prøvte hu å stjela bamsemumsen i frå kenneth igjen.. men d va kje så veldig vellykka..

Men må må ta me en scene frå tiligare på kvelden... før de vart separerte å gifte på ny å ja..eg kom litt udav d på slutten for å sei d sånn..
Hanne satt me bamsen på fanget, sånn face to face me an liksom.. plutseligt satt hu å lagte ansikt å rista på håvet t an.. Me fant ud at hu prøvte å få an t å snakka elle noge.. men d såg ekstremt løye ud! (du sko sitt seg sjøl hanne... HEHE)

Men for å avslutta dette innlegg tingen så må eg sei at de reiste i frå stakkars bamsemumsen uden å sei hade elle sei at di kom t bage elle fortelle kor glae di va i an nogen av de... kor goe foreldre kan de egentle vær?...
sukk... ungdommen nå til dags! godt dåkke ikkje ska varta foreldre ennå kenneth å hanne...
(sjøl om eg trur di komme t å varta goe foreldre en gong... )

14 kommentarer:

Anders sa...

Bare ett kjapt spørsmål... Kor mange pakka me nidar he dokk egentle hatt dette åre?

Anonym sa...

Det e et godt spørsmål, eg har jaffal spist 6 pakka:P:p mn d e fillen så gudd me seigedame, smørbukk, nidars favoriter, bamsemums.... glede meg t du ska laga kaga t meg "kåna":P:P

ingrid sa...

heheheh
hanne: du gjer kje noge bære inntrykk av deg sjøl når du seie d på den måden alså.. hehe

anders: off nei du d ane eg ikkje..

alex: hm me får sjå...eg lagte ostekaga i dag på skulen...va faktisk ganske godt.. eg pleie kje lige ostekaga.. men eg sko vell laga sjokoladekaga sko eg kje d?

Anonym sa...

Kem e det så e sprøe i frå kverneland???

ukjent sa...

hehehe... bra bra:) kos i alle dage he du fått tag i en bamsemums bamse? kåra som årets bamsemoms spiser lr nge i den duren?:P

kram:P

Anonym sa...

morå jobbe jo bare i den sjefs jobben,, ingrid ke me at mor di trenge en sekreter så kan sidda på kontore å ta i mod telefona å prøve smaga bamsemums å seige dame++.. det hadde vert noge for meg trur eg,, kos kos

ingrid sa...

alex: ke me at når du får bil kan du bjunna å jobba for nidar å kjøra snob...?

iselin: mamma kjøre snob for nidar så hu får av å t sånn ting me nidar logo på å sånn.. f.eks en bamsemumsbamse, en påskekylling der d står nidar på, paraply med bamsemums på... osv ;)

ingrid sa...

eg har møtt noge skommelt i dag...
the freaky door....
d e ei freaky dør så e der du går inn tm a-bygget... måtte bare sei at hu va freaky... for gunnr sa eg måtte skriva om hu.. si eg kaldte hu freaky door i dag ;)

Anonym sa...

kenneth e så fotogene:D hehe. den bamsen e fillen sjef... ja men ingri eg har ikkje lappen før om lenge... men eg kan sykkla rondt me snob:D:D

ingrid sa...

alex: skriv søknad om sykling av nidarsnob t nidar du.. ;)

hanne: d va kanskje eg så tog an i frå deg så tog kenneth an frå meg...godt muligt!

john å gunn rita: eg ska prøva å få lagt ud bilde..må bare finna ud koss eg jære d :D

ingrid sa...

du vett...treningå tar heilt øve min verden!!! nei alså eg he rett å slett ikkje hatt ti... eg sko ha høyring på skulen på mandag så då leste eg som en helt! pluss eg va me therese t frisøren så gjekk me å trente... å når eg kom heim så gjekk eg å la meg... å på tirsdag va eg oppe å vaskte rett itte skulen, så gjekk eg å therese å trente.. når eg kom heim dusja eg, såg CSI å gjekk å såv...
så d komme!...

Anonym sa...

Må påstå at d biletet ikkje er særleg ønskja altså....
Ingrid: du bør kje legga d ud...
GunnR: dette e din feil, du sendte u bilde.......

ingrid sa...

kem så ikkje ønske d vakra bilde?
må jo ha avsender..

ingrid sa...

ja ja ja!!! eg e heilt me... heheh
trur visse folk me navn kenneth så e frå f.eks kverneland/frøyland/orstad.. samme sjiden alt ihob :P litt hissige hehe