lørdag, mai 21, 2005

Bilrebus!!!

I gårkveld reiste eg å hanne t kverneland for å verme på bilrebus! fyste va dar ett lide møde, elle møde å møde
meir som eh ja! uansett dar va litt lovsang å Ingvar sa nogen få ord.. 20-min enn halltime typisk!
dette inkluderte litt info om bilrebusen...

itte d stomra folk ud får å kapra enn bil.. me foretrakk å gå.. så me gjekk! (d hadde dåkk aldri trudd elle ke??) hehe me gjekk å stilte oss me bilen t stein kjetil å når han kom satt me oss inni(bomba elle ke?) ittekvært kom dar to jente, så eg trur gjekk i 8 på frøyland? de såg igroen eldre ud då! men d e en aen historie..
å me d meldte me osse på å fekk en rebus..

me fant fort ud ke d va å sette kursen.. me kjørte litt eh feil kan du sei.. men ska kje sei så møje om d.. d sko ble i bilen fant me ud! I sandnes tog me en del bensinstasjona eg å hanne sprang der i skjørt begge to.. midt i sandnes e dar en plass der d e to bensin stajona rett på siå av en aen.. trenge bare kryssa en vei.. så me sprang øve.. holdt på å ble påkjørt.. men ja! ingrid å hanne på tur ke kan du forventa?

inne på den eine bensinstasjonen va dar en fyr så sto, nå fekk dåkke sjokk elle ke, sjøl om d konne våre ei dama.. me spurte om me konne få stempel å smilte fint.. å forklarte at me va me på bilrebus
¨for en hobby¨ sa han.. hehe d e ganske kjekt faktisk! sa eg han smilte å ga oss stempel.før me spurta ud igjen hehe må ha sitt ganske komisk ud.. hehe

fyste posten va å drikka så møje vatn me klarte på 3 minutt.. me drakk t samen 7,5 liter.. å itte d va d rett før d kom opp igjen å blærå sprengdes.. ingen av delene skjedde.. så eg vart kvalmen når me begynte å kjøra igjen

i tillegg t dette va me
- på tegle å kjørte firhjular..eg i miniskjørt deranne.. følte meg vilt lure hehe ta d me ro folkens eg hadde sånn tigths(omtrent så ei strame svarte boksa) så eg e kje blotter ennå.. eg va ganske så goe sunns eg.. men eg slo nok kje nogen rekorda udenom min egen.. si d va min fuste gong :D
- på orsdtad skule va d hårklupping.. dar va ett ark me tal frå 1 t 10.. d minsta va 1 å d stysta 10.. så sko du dekka dei me hår å fekk poeng itte kor møje du klarte dekka... me kom t 8.. sunns me va rektigt så goe.. sjøl om eg ikkje va den så bidro aller mest.. men dar mangle en liten hårtust sjå meg ao!
- nere på borestraen vart eg å hanne samenbonne i arma å føde å sko komma oss bort t ett skilt å tebage på best muligt ti.. d gjekk kje så bra elle i begynnelsen.. men så fekk hanne latterkrampå..men eg sunns me va ganske goe eg hanne!
- å på en gard mesten me tegle sko me stappa håndå neri ei bytta me kudrid fo rå finna en ting.. d va null problem for meg.. sunns igron bare d va løye, litt stolte..va den fyste me hånnå neri byttå sjå osse :D

jess jess
trur me tapte ganske hardt...men me hadde d gal løye!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heia Ingrid!
Kjekt å treffa deg i går, du va ei koselige jenta! Håbe at me kan treffast igjen en gong,grillig sjå lenden?? heheh
Du får ha en goe dag!
Ommund

ingrid sa...

gunnr: kumøkk va faktisk den eklaste påsten sunns eg då! hehe
å d va gaaaaljilt!

hanne: ke ti e bilrebusen på bore?
i'll be there! ska varta bære på å lesa rebusen sjikkele ja!

ommund:d va knalljilt å treffa deg ao! sjøl om eg trur eg traff deg en gong på sandnes når du å veronica sko sjå film.. men uansett! du va en koseligge kar, å me treffes nok igjen! :)

ukjent sa...

hehehe... hørtes ud så du likte den byttå me ku drid Ingrid:P tihi.. hørtes ud så du har hatt en kjekke kvell der ja:D

Klemmen

Anonym sa...

Heia, de stemme vel, men eg huska desverre ikkje at de va deg, trur de må ha våre i septemper ei gong....Men aligavel de va kjekt å møda deg bedre oppe sjå Kenneth. Me mødes vel neste gong Lenden ska grilla litt!

ingrid sa...

iselin: I love cowshit!! :P

ommund: eg stille allti eg så¨d jære me sikkert.. ta me veronica neste gong vettu ;)