onsdag, mai 25, 2005

mitt gledesfylte hjerte

Denne dagen blei så bra! tiligare va eg bekjymra å redde, fortvila å litt av kvært. Eg ba om hjelp. Å Gud kom å fiksa d.. Han gjor d møje bære enn eg hadde forventa. Ikkje bare d eg ba om så vart fiksa.. men ting så låg jubare enn d.. Eg ba for en eg va glae i, å han fiksa d.. så møje bære enn eg hadde trudd.. å han hjalp meg t å setta ord på ke eg følte t den personen.. Å eg fekk en nye start på ett gammalt, veldigt gammalt vennskab. Å denne gongen ska vennskabe bare bli sterkare.. så eg he bare en ting å sei.. Halleluja praise the lord hehe ;)
Tenkte litt på dette i dag, fekk d tesendt på mobilen! Å for meg sa d ganske møje, spesielt nå itte dette bønnesvaret

Jakob 5:13
Er det noen blandt dere som har det vondt? Da skal han be. Er noen glad til sinns? Da skal han synge lovsanger

4 kommentarer:

ingrid sa...

ja, han e en sjefskar :D

Anonym sa...

Hei igjen!
Flott at du torer å fortelja dette på blogen din, no held eg på å skal laga ein Mr.X blog om det som han bryr seg om og kva Mr.X tykje om ting i røynda.. Politikk, krig og fred..=) Du får ha lukke til vidare på denne regnfylte dagen!
mvh.
Mr.X

ingrid sa...

mr.X: glede meg t å lesa på bloggen din!

john: ja!!! ska ble skam jilt!!!
glede meg vilt t tenOase, så ska eg på campingtur...vett kje heilt me kem men eg SKA på campingtur sikkert me gunn rita, nogen så vil verme? å t slutt ska eg på speiderleir..varte fillen så sjef!!!

Anders sa...

Hei Ingrid!
Kanon gildt å hørra om ke så skjer i lvet ditt! Gud rocke!

Anders:)