fredag, mai 06, 2005

Ska me gå tur Gunn-Rita?

ska me gå tur Gunn-Rita?
Itte å ha kjeda oss i ett par tima å gjort veldigt få å fornuftige ting spurte eg d spørsmålet..
¨me he jo kje noge bære å jær¨sa eg.
ja me konne sikkert d sa Gunn-rita..
å sånn begynte d. hall 11 gjekk me ud for å gå tur. me sette kursen mod krossen, me visste kje heilt kor me sko.
Å når me va der, rett før blokkene slutte traff me Siv Iren (ifrå klepp st. går i klasse me na..) hu spurte ke me gjorde å me sa at me gjekk tur å ikkje visste heilt kor me sko.. hu spurte om me ville ta fylle me hu for hu sko opp t Marie. Jodå why not tenkte me å tusla oppigjønå.. d va rektigt så kosele!

me va heilt klar for å finna på noge.. hadde våre d heile dagen.. me tatla litt me jakob å bregård å d endte me at jakob å en eg ikkje heilt vett kem va henta osse.. så kjørte me t bryne. der traff me bregård, steinar, torbjørn å 2-3 t eg ikkje kan navne på..

vidare gjekk turen t gerny så hadde folk..Der hadde de hatt is.. men dar va jo kje meit igjen når me kom.. typisk min flaks! Men me hadde d rektigt så kosele. Ittekvært fylte alle me på nyhedene, d va når me kom t sporten alle fyllde me.. så såg me d der otto jespersen elle ke d hette.. eg holdt på å le meg i hel ett par gonge.. merka at eg satt å gliste for meg sjøl mesteparten av tiå... men noge av d e så sinnsjukt tåbele ao hehe
itte d der showet reiste eg heimatt. takk folkens for en jille kveld me sosialt samvær

4 kommentarer:

Harald sa...

Eg må sei at å gå en tur e så WILDT bra!
Ikkje bare tenke hjernen klarere me masse goe luft (for det har me en DEL av på Jæren!), men me får au litt trening med det sama! Eg må sei meg supporter av "gå-turer" :)

Takk for at du har linka... eg føle meg jo litt dårlige for ikkje å ha gjordt det tbage, men eg gidde liksom aldri legga nye t! (kanskje eg gjer det en gong då... snart.. kremt) :D

ingrid sa...

hehe d går heilt greit harald.. du må bare joina meg å gunnr på tur en kveld :P hadde våre sjef å gått frå bryne t ålgård en gong.. eg å gunnr så kom på d.. sånn omtrent nå netopp! hehe kosele at du stakk innom for å kommentera.. må gjentas!

Harald sa...

*gjentatt*

:D

ingrid sa...

hehe eg føle meg beæra!