mandag, mai 16, 2005

Vellykka grillfest

I går kveld va en sjefskveld.. d tog heilt av!
terningkast 5!
I går kveld reiste folk t kverneland t familien Lende..
der va d grilling uansett ver.. d vart grilling i garasjen si d regna..
me grill i fleirtal!
d mest populæra va pølse å hamburger samt chips å brus
men andre va meir orginale med t-bone steig å kottelett!

itte å ha grilla ei stonn stakk eg, gunn rita, torill, anette, håvard, hanne å kristina for å sjekka ud legeplassane..
itte to legeplassa svikta hanne, kristina å torill... men me andre gjekk trufast t den tredje legeplassen.
me sko hoppa på trampolinen t anette, va rett før gunn rita klatra opp å bjunnte å hoppa me en gong.. d hu ikje visste va at d va naboen t anette å ikkje anette sin hage alså ikkje deiras trampoline... fillen at nogen sa d t gunn rita...hadde våre skam løye..

ittepå tog me turen t lende igjen..
gjekk inn å fekk varmen i oss igjen. å va sosiale.. dar va folk frå alle kanta! iallfall mange kanta.. verdalen, klepp, bryne, kverneland, sandnes, gandal å ja sikkert meir ao. Eg traff til å me martin å høye(huske kje fornavne ditt... beklage!) så eg traff på leir når eg gjekk i 9.ene klasse.. så d va litt festligt!
så va eg me dei ud å røykte.. så vart me svoltne så me fyrte opp grillen for andre gong me pølse å hamburgare.. snart strømma fleire t å d blei rektigt så goe gang..
itte me hadde åde oss mette å mr.høye va ferdige me alle røygane sine gjekk dei inn..
alex spurte om eg ville vær eksos-rypå hans litt.. (på hanne sin moped) å jo d konne eg jo.. så eg va eksosrypå hans rondt i gadene på kverneland, me tog litt av d må eg sei..
sjøl om d vart litt kaldt på slutten si me begge hadde glømt jakke.. hendene mine va iskalde.. alex hadde hanska.. men me øvelevde d..

så va d inn å vær sosiale igjen. inne holdt di på me noge flaskestyr.. å få den der blåe tingen t å fyga opp i loftå.. eg fekk aldre prøvt men hadde nok kje klart d uansett! eg tog turen ner i kjellaren ao, der va di i gang me playstation(fotballspel) å risk.. pluss litt sosialt...
ittekvært stakk litt av folkå heim å me satt ijen en gjeng på 7 elle noge sånn..
eg alex å anders rydda ude å i huset før me ao gjekk å va meir sosiale...
d va rektigt så kosele!
når klokkå nimma seg 5 kjørte stein kjetil meg å kristina heim å ludvig å odd? eg huse kje heilt kem den siste va satt på
eg stakk håve inni dørå sjå elsteråde å sa eg va heima: et halvforvirra tryne sa: he du våre ude heilt t nå?
(dar va jo ganske lyst ude kan du sei..) eh ja...dar va så goe gang å møje folk så d vart litt seint
å me d tog eg kvelden ;)

som sagt terningkast 5.. takk for alle så kom å gjorde denne kvelden folle av minne å koseligge opplevelsa!
å ikkje minst takk t familien lende så hadde åbe hus å t alle så lagte å stelte i stand!
takk for eg fekk kåma ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heia Ingrid, nå har eg endeligt møtt deg oppe sjå Alex, men eg hilste ikkje på deg, bare såg deg......Så eg må bare sei at de va en kejekke grillkvell, håbe me kan jera de igjen! Du virka så ei jille jenta så va goe å dansa sving i garsromme, å på leiding itte legeplassa, håbe me treffes igjen ved neste korsvei då!
Mvh
Mr.X

ingrid sa...

hm...mystisk å greie!
ja eg tog litt av me svingen gjorde eg kje d? hehe
d va jilt du va der, sjøl om eg ikkje ane kem du e å ikkje helste på deg hehe

ingrid sa...

bilde frå grillingå på bloggen t hanne (link t hanne hadland onna linkane...)

ingrid sa...

john: ja kanskje me kan grilla udføre garasjen neste gong å ikkje inni :P