torsdag, mai 19, 2005

E eg totalt merkeligge?

okay folkens..eg vett en del sunns eg e vilt merkeligge.. å eg trur kje dette innlegge jær d bære..
her e ting eg sunns e gaaal kjekt å jær,e kje alle så e vilt merkeligge...

- hørre på sippesanga å drømma meg vekk (sikkert ganske normalt for jente)
- lesa om hunderasa i bøge å internett å prøva å finna ud kefforen eg ska kjøba en gong i framtiå
- sjå på brudekjola
- ta bilde av naturen
- ta bilde av venna/bli tatt bilde av av venna og prøva å utrykka følelsa...
- gå i bunad(ikkje så ofte eg jære d men!)
- sjå same filmane om å om igjen, spes cocktail, dirty dancing, pretty woman, hvordan bli dumpet på 10 dager osv..
- snakka/læra fransk.. har til å me sitt cocktail på fransk ikkje at eg forstod så møje men.. kan an jo udenat uansett!
- eda is!!
- spela kort
- sidda sjå nogen å bare snakka å vær sosiale
- skriva på bloggen
- hørra om livet t andre folk..
- hørre på folk så betrur seg t meg
- få verme på ting!!!
sikkert mange merkeliggare ting ao.. bare tilføya ting t listå folkens!

i dag kjupte eg faktisk bryllupsmagasinet.. E d litt småpsyko? hehe eg håbe kje d, eg sunns d e så jilt å sjå på bildene, alle jente drømme jo om drømmekjolen å bryllupet å d e så jilt å bare drømma seg vekk litt i kverdagen! hehe Va sånn brosjyre me gutta i dress inni ao..kan sei d sånn at eg gliste litt for meg sjøl når eg oppdaga d, å ennå meir når eg studerte d hehe.

eg he fonne ud en ting.. eg kan jo bare jær ting i en litt aen rekkefølle enn de fleste..
alså de felste finne gutten fyst åsså fikse de alt aent.. men ke me at eg finne kjole, lokale, frisøra sminkøra å alt d der fyste?? hehe nei eg bare tulle, e kje så desperate.. e faktisk lide desperate for tiå, e litt stolte øve meg sjøl hehe

ellers ke he skjedd.. jo me he hatt matte årsprøve...trur d gjekk ganse bra.. men d finne eg jo kje ud før eg får an tebage! I mårå e d jammen helg igjen.. eg klage kje øve d.. men fy fillen så fort tiå går nå for tiå!

8 kommentarer:

Anders sa...

EG syns ikkje du e merkelige eg...bare litt spesielle;p
men du va dæ sippe elle sibbe-sanga du meinte?;)

fokus på fredag elle? bilrebus...
Anders=)

linda sa...

du æ jaffal ikkje merkele ingrid!!! syns du æ knallråe æg:) lige mangen av de tingå så sto på den listå æg og...men æg må innrømma at æg ikkje he fått gangen i alt d der brudegreiene ennå....d komme vel:)

me snakkes:) klem:)

ingrid sa...

anders:
okay spesielle då!
eg å hanne tenkte faktisk å ta turen t fokus i kveld.. å joina bilrebus! bare forde me e så glae i dåkke på kverneland/orstad/frøyland.. samma suppå!
å ja eg meinte sippe-sanga..
sibben duge bare av å t sippe-sanga forever!

Linda:
d va godt å hørra at d ikkje bare va meg! men eg kan kje for d eg digge å jær desse tingå... må bare sei d! takk takk for rosen eg fekk for den eg e ;)

Hanne:
okay du e litt rare :P nei du e hanne, perfekte, normale lille hanne, iallfall i mine aoe!
men eg må sei at folk ska vær litt merkeligge.. itte mi meining iallfall.. eg drømme fust om å kapra en fyr.. onga å hus kjæme seinare.. :P men me prioritere kanskje annerledes eg å du? hehe
lenge leve is-spisara!!!!
glae i deg ao vennen!

ingrid sa...

takk for alle så våge sei at de e glae i meg!:P eg elske deg ao gunnr! eg kjupte bryllupsmagasinet pga de fine bildene av brudekjola å mannfolk...NICE seie bare eg!

Anonym sa...

Heia Ingrid!
Eg syns ikkje at du er merkeleg i det heiletatt, berre at du er snill å grei sjølv om eg ikkje kjenner deg så godt, men eg lærar deg for å kjenna via denne bloggen! Du verkar så ei kjekk jente!
mvh
Mr.X

ingrid sa...

Mr.X for ett merkele forhold me he :P hehe jodå eg e nok ganske ok hehe jilt at du e hær å kommentere iallfall, sette pris på d!

ingrid sa...

gunn rita:hehe godt at du e ei ærlige sjel vennen min

Anonym sa...

Hei!
Jeg synes det er kjempeflott at du har kjøpt bryllupsmagasinet, selv om man ikke skal gifte seg er det jo masse spennende å se på, og flotte kjoler å drømme seg bort med... Ta en titt på den nye hjemmesiden vår også; www.bryllupsmagasinet.no Vi fyller stadig på med nye artikler, fotoserier og spennende konkurranser!