onsdag, mai 18, 2005

harde mårån!

fy fillen så eg sleid i dag me å stå opp..
halldaoe, skamtrøtte, forkjølte t tusen...vilt goe kombinasjon!
drøddan så lenge eg konne, d blei t 5 øve 7.. eg prøvte å finna veien t bade å ta på meg klær(va kje heilt vellykka me klænå.. dåkke finne ud keffor seinare)

aoene va så vilt slappe...eg meine d, d e fyste gongen eg har slede me å få på mascara for eg ikkje klarte få opp aoene!
Eg tusla ner t buss-stoppen, eg slapp faktisk å springa(d eg vanligvis pleie jær).

Eg traff gunvor på toget... ¨E du trøtte ingrid?¨ momla fram ett ja...vilt groggy stemme.. sång/skreig i toget på klepp i går..samen me den forkjølte stemmen så kom.. ja trenge sikkert kje sei meir.
så kom steinar(Severson) ¨hardt å stå opp?¨
Dette e en av dei gongene eg he slede mest me å stå opp..
å eg va kje så vanvittigt seine...
men d he vell me at eg he fått en del mindre søvn i d sista i forhold t ke eg pleie...

Når eg kom fram t skulen fekk eg hørra ¨om du he dotte?¨
ke nå tenkte eg.. for eg følte jo eg sjangla inn dørå..
men d va visst bokså så hadde ett par svarte flekka i raoå itte grillingå i går.. hadde kje ti å finna boksa.. pluss d va kje akkoratt d eg tenkte mest på i dag tiligt for å vær ærlige..

håbe dåkke får en fine dag folkens!
matteus 6:34
vær ikke bekymret for morgendagen, morgendagen skal bekymre seg for seg selv

3 kommentarer:

ingrid sa...

john: hm...eg vett kje ke du fekk..ke du fekk?
eg visste heller kje at du og har hatt store problem me å få på deg mascara om måråen :P hehehehhe

Matilde sa...

va kanontrøtte eg og i dagmorges. forsov meg, men ikkje så møje eg kom for seint t skulen.

ingrid sa...

jilt at du stakk innom matilde!
godt at du ikkje kom forseint.. eg forsøve meg litt kver dag eg...av å t med vilje å av å t tilfeldigt!